CRM & Marketing Automation Manager (M/Ž)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Zásilkovna Depo Plzeň
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
18. 12. 2025

O pozici

Ve stručnosti

  • Praha

  • Práce na plný úvazek

  • Jednosměnný

  • Vzdělání není podstatné

Kdo jsme?

Packeta Group je parťák pro moderní doručování - rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží - jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

Přidej se k nám a pomoz nám měnit svět doručování - kreativitou, kampaněmi a komunikací, která má dopad.

Náš tým

V marketingu tvoříme příběh Packety. Jsme tým, který rozumí zákazníkům, trendům i datům. Stavíme značku, která má smysl, emoci a dopad. Každý den hledáme nové způsoby, jak být vidět, slyšet a zapamatováni.

Hledáme posilu, která má kreativní nápady, strategické uvažování a chuť tvořit něco, co rezonuje.

Koho hledáme?

Hledáme CRM & Marketing Automation Managera, který propojí data, technologie a marketing. Budeš řídit veškerou nontransactional zákaznickou komunikaci a nastavovat automatizované scénáře napříč Packeta Group.

Hledáme člověka, který má:

  • Min. 3 roky zkušeností s CRM (ideálně Ecomail) a marketingovou automatizací

  • Technické minimum: orientace v datových tabulkách, základní SQL (SELECT/JOIN), schopnost validovat segmenty.

  • Marketingový přesah: rozumíš zákaznickému životnímu cyklu a umíš v něm najít příležitosti pro růst.

  • Analytické myšlení: vyhodnocování výkonu kampaní, orientace v GA4, Looker Studio, Power BI výhodou.

  • Samostatnost a spolehlivost: dokážeš postavit a rozvíjet CRM oblast od základu, řídit roadmapu a nést odpovědnost za výsledky.

Co budeš mít na starosti?

Budeš stavět a rozvíjet CRM strategii, která zvyšuje retenci, aktivaci a zákaznický zážitek. Tvým úkolem je propojit data, automatizaci a marketing do funkčního ekosystému.

Klíčové odpovědnosti:

  • Vytvářet a implementovat Customer Lifecycle strategii pro e-mailing, push, SMS, in-app komunikaci.

  • Spravovat CRM platformy a nastavovat automatizované scénáře.

  • Plánovat, řídit a optimalizovat komunikační toky (onboarding, aktivace, re-engagement, win-back).

  • Realizovat kampaně - od segmentace a personalizace po vyhodnocení výkonu.

  • Spolupracovat s Product, Marketingem a Data týmem na rozvoji customer journey.

  • Zajišťovat konzistenci komunikace (tone of voice, vizuální linie, datová přesnost) a dodržování GDPR.

  • Reportovat výsledky a doporučení stakeholderům.

Na co se můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené, 3 Sick Days

  • Flexibilní pracovní doba

  • Ovoce, káva, čaj

  • Plně hrazené stravenky 130Kč/den

  • Aktivní životní styl díky Multisport kartě

  • Notebook, telefon

  • Možnost parkování

  • Rozvoj, kurzy

  • Odměna za doporučení dalšího Packetáka

  • Výhodné slevy u partnerů

  • Výhodné odesílání balíčků

  • Dog-friendly prostředí

Naše hodnoty

  •  Impress the Customer - zákazník je u nás vždy na prvním místě.

  •  Get Things Done - jednáme rychle a efektivně.

  •  Be Radically Honest - komunikujeme otevřeně a férově.