Key Account Manager
O pozici
Praha
HPP
2025-09-01
100% alokace
Popis projektu
Do našeho interního týmu hledáme zkušeného obchodníka/obchodnici, někoho koho baví business development, rád buduje dlouhodobé vztahy s klienty a má zkušenosti se solutions consultingem. Pokud máte zkušenosti s enterprise sales a máte hlad po nových výzvách, rádi vás poznáme!
Náplň práce
Hledáme Key Account Managera se zkušeností s enterprise sales u velkých klientů v bankovnictví, pojišťovnictví, utility a telcu v ČR
Se znalostí technologií v oblasti BI a analytiky, ideálně v prostředí bankovnictví, pojišťovnictví nebo telco
Někoho, kdo se orientuje v metodikách jako MEDDPICC, Challenger sales, consultative selling nebo dalších kvalifikačních a prodejních přístupech a rád se neustále vzdělává
Se schopností dlouhodobé a systematické obchodní akvizice a prospekce u stávajících i nových klientů
Se zkušenostmi s komplexními IT projekty v rámci pre-sales až po dodání
Oceníme znalost multithreadingu a schopnost kreativního přístupu k řešení překážek v obchodním cyklu, schopnost koordinace v rámci týmu: solution architekt, delivery manager, projektový manažer…)
Schopnost připravit business case, demo, POC i projektovou nabídku na komplexní IT projekt
Týmového hráče s tahem na branku, proaktivním přístupem, sleským rozumem a analytickým myšlením
Člověka, který má chuť tvořit nové obchodní přístupy a procesy
Se zkušenostmi mimojiné s CRM a nástroji Microsoft 365 (Outlook, Excel, Teams, atd.)
Požadavky
Očekáváme, že se ztotožníte s naší vizí a pomůžete nám ji společně naplňovat
Budete mít aktivní přístup - od prvního kontaktu s klientem po úspěšné uzavření obchodu a navazující spolupráci
Budete rozvíjet klientských i partnerských vztahů
Pozitivní přístup a chuť přinášet nové nápady
Schopnost samostatně přemýšlet, tvořit obchodní a konzultační strategie
Dlouhodobou péči o svěřené klienty a spolehlivý key account management
Koordinaci pre-sales aktivit ve spolupráci s týmem i klientem
Umění rychle se zorientovat v rozpracovaných aktivitách a navázat tam, kde je potřeba
Zkušenost s řízením dodávky (delivery management)
Výhodou
Dobrá znalost angličtiny
Řidičský průkaz
Co nabízíme
Zajímavé fixní ohodnocení s atraktivním bonusovým systémem
Po zaškolení možnost částečné práce na dálku
Flexibilní pracovní režim, který umožňuje vlastní organizaci práce - s respektem k potřebám klientů a týmu
Kvalitní onboarding a obchodní školení
Vlastní pracovní místo v kanceláři
PC, firemní telefon a potřebné nástroje (Lusha, Raynet CRM, Office 365…)
Silné zázemí firmy a týmového ducha
Možnost účasti na firemních akcích, školeních i konferencích
Příspěvek na stravování
25 dní dovolené
Karolína Monincová
HR & IT Recruiter
+420 608 658 190
karolina.monincova@infapartner.cz