Key Account Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
INFA Partner, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
18. 12. 2025

O pozici

  • Praha

  • HPP

  • 2025-09-01

  • 100% alokace

Popis projektu

Do našeho interního týmu hledáme zkušeného obchodníka/obchodnici, někoho koho baví business development, rád buduje dlouhodobé vztahy s klienty a má zkušenosti se solutions consultingem. Pokud máte zkušenosti s enterprise sales a máte hlad po nových výzvách, rádi vás poznáme!

Náplň práce

  • Hledáme Key Account Managera se zkušeností s enterprise sales u velkých klientů v bankovnictví, pojišťovnictví, utility a telcu v ČR

  • Se znalostí technologií v oblasti BI a analytiky, ideálně v prostředí bankovnictví, pojišťovnictví nebo telco

  • Někoho, kdo se orientuje v metodikách jako MEDDPICC, Challenger sales, consultative selling nebo dalších kvalifikačních a prodejních přístupech a rád se neustále vzdělává

  • Se schopností dlouhodobé a systematické obchodní akvizice a prospekce u stávajících i nových klientů

  • Se zkušenostmi s komplexními IT projekty v rámci pre-sales až po dodání

  • Oceníme znalost multithreadingu a schopnost kreativního přístupu k řešení překážek v obchodním cyklu, schopnost koordinace v rámci týmu: solution architekt, delivery manager, projektový manažer…)

  • Schopnost připravit business case, demo, POC i projektovou nabídku na komplexní IT projekt

  • Týmového hráče s tahem na branku, proaktivním přístupem, sleským rozumem a analytickým myšlením

  • Člověka, který má chuť tvořit nové obchodní přístupy a procesy

  • Se zkušenostmi mimojiné s CRM a nástroji Microsoft 365 (Outlook, Excel, Teams, atd.)

Požadavky

  • Očekáváme, že se ztotožníte s naší vizí a pomůžete nám ji společně naplňovat

  • Budete mít aktivní přístup - od prvního kontaktu s klientem po úspěšné uzavření obchodu a navazující spolupráci

  • Budete rozvíjet klientských i partnerských vztahů

  • Pozitivní přístup a chuť přinášet nové nápady

  • Schopnost samostatně přemýšlet, tvořit obchodní a konzultační strategie

  • Dlouhodobou péči o svěřené klienty a spolehlivý key account management

  • Koordinaci pre-sales aktivit ve spolupráci s týmem i klientem

  • Umění rychle se zorientovat v rozpracovaných aktivitách a navázat tam, kde je potřeba

  • Zkušenost s řízením dodávky (delivery management)

Výhodou

  • Dobrá znalost angličtiny

  • Řidičský průkaz

Co nabízíme

  • Zajímavé fixní ohodnocení s atraktivním bonusovým systémem

  • Po zaškolení možnost částečné práce na dálku

  • Flexibilní pracovní režim, který umožňuje vlastní organizaci práce - s respektem k potřebám klientů a týmu

  • Kvalitní onboarding a obchodní školení

  • Vlastní pracovní místo v kanceláři

  • PC, firemní telefon a potřebné nástroje (Lusha, Raynet CRM, Office 365…)

  • Silné zázemí firmy a týmového ducha

  • Možnost účasti na firemních akcích, školeních i konferencích

  • Příspěvek na stravování

  • 25 dní dovolené

Karolína Monincová

HR & IT Recruiter

  • +420 608 658 190

  • karolina.monincova@infapartner.cz