Personální referent / referentka
O pozici
O Z N Á M E N Í o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Městského úřadu Šlapanice vyhlašuje výběrové řízení podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 312/2002 Sb.) na obsazení pracovní pozice personální referent.
Charakteristika pozice:
Pracovní náplní je komplexní zajištění personalistiky úřadu. Zabezpečuje agendu výběru, přijímání, adaptace, vzdělávání a školení zaměstnanců. Připravuje a organizuje výběrová řízení. Zabezpečuje platovou agendu a odměňování, eviduje a aktualizuje personální data zaměstnanců, podílí se na tvorbě interní dokumentace. Zajišťuje agendu dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr.
Požadované předpoklady pro vznik pracovního poměru:
podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. jsou:
· fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, plně svéprávná
· občan České republiky, občan států EU, cizinec s povolením trvalého pobytu v ČR,
· který ovládá český jazyk
· bezúhonnost
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
· požadované vzdělání vysokoškolské v bakalářském studijním programu, vyšší odborné vzdělání
· praxe v personalistice min. 2 roky
· zkušenosti z prostředí státní správy výhodou
· znalost zákona o úřednících
· komunikativnost, asertivita
· řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
· možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje
· příjemné pracovní prostředí (klimatizované kanceláře)
· pružnou pracovní dobu
· výbornou dopravní dostupnost
· pět týdnů dovolené a čtyři dny zdravotního volna
· příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenka v hodnotě 150,- Kč)
· příspěvek na penzijní připojištění a DIP
· možnost čerpání dalších benefitů (příspěvek na kulturu, sport a jiné)
Platové podmínky:
řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platová třída 10 - platový tarif od 24790,- Kč do 35770,- Kč dle započitatelné praxe, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Místo práce: MěÚ Šlapanice, Opuštěná 9/2, Brno
Termín nástupu: od 1.2.2026 nebo dle dohod
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., jsou:
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo
dokladu totožnosti (číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu), datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je podle § 6 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., je nutno připojit:
· životopis
· výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, příp. čestné prohlášení o
· bezúhonnosti
· kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášku společně s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 7.1.2026 do 12:00 hodin na adresu:
Městský úřad Šlapanice, personální oddělení, Opuštěná 9/2, 656 70 Brno
Zásilku označte na obálce: „Neotevírat – výběrové řízení – personální referent “
Kontaktní pracovník:
Štěpánka Rychetská - personální referent
tel.: 533 304 211
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu, uvedeném v přihlášce. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.