Hlavní účetní, vedoucí účetního oddělení - ekonom
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme nového člena do pracovního týmu. Jsme stabilní firma (přes 30 let na trhu) s malým a příjemným kolektivem. Pozice je určena pouze pro kvalifikovanou účetní s víceletou praxí v oboru se zkušenostmi s vedením malého teamu (10 zaměstnanců).
VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ BUDE ZEJMÉNA:
- řídit a koordinovat práci jemu svěřeného oddělení a to skupinu účetních SVJ a účetních BD, metodické vedení a poradenství popř. účtování SVJ při zástupu
- řídit a koordinovat skupinu účetních, která zpracovává účetnictví mateřského družstva a připravovat podklady k zaúčtování specifických případů či změn
- provádět namátkovou kontrolu vedení účetnictví SVJ a BD, zajišťovat proškolení zaměstnanců
- participovat na změnách a aktualizacích účetního programu Building Manager
- jednat s klienty v rámci ekonomických dotazů a požadavků
- připravovat ekonomické přehledy a analýzy pro statutární orgány společnosti
- vést účetní agendu majetku, účtovat odpisy, vypracovávat inventarizaci majetku
- evidovat smlouvy a další doklady společnosti
- spolupracovat na tvorbě metodiky, vydávat metodické pokyny a nařízení
- vypracovávat daň z nemovitosti
- DPPO - kompletní příprava závěrky pro auditora a daňového poradce, se kterými spolupracuje průběžně. Inventarizace účtů, opravných položek a rozdělení nákladů a výnosů. Zpracování příloh DPPO, zpráva o vztazích, vklad listin na rejstřík za mateřské družstvo
- závěrky a kontrola účtování dvou dceřinných společností (malý objem)
- spolupracovat s ředitelkou kanceláře a statutárním orgánem
POŽADUJEME:
- vzdělání: SŠ odborné s maturitou / VŠ
- kvalitní ústní i písemný projev (budete jednat s klienty v rámci účetnictví domu)
- zkušenost s řízením oddělení, spolehlivost, pečlivost a včasné plnění termínů
- výborná znalost práce na PC (MS Windows, MS Office), znalost SW pro správu nemovitostí Building Manager vítána
- organizační schopnosti
- časová flexibilita
- podmínkou je víceletá účetní praxe (podvojné účetnictví, minimálně 5 let)
- Potřená znalost účtování SVJ/BD, vyúčtování služeb
NABÍZÍME TYTO BENEFITY:
5 týdnů dovolené
roční odměna
příspěvek na dopravu a internet
stravenkový paušál
notebook, mobilní telefon + tarif
příspěvky: na sportovní a kulturní aktivity, na dovolenou, vitamínové doplňky ve výši 2900 Kč/měsíc a penzijní připojištění ve výši 2 % ze základní mzdy
po zaučení možnost práce na home office 1x týdně
NÁSTUPNÍ MZDA se odvíjí dle praxe a znalostí z oboru, výše nástupní mzdy je uvedena bez finančních měsíčních benefitů (stravné, cestovné, internet, sociální příspěvek)
Zasláním svého životopisu dáváte společnosti Lidové bytové družstvo Praha 3 souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely výběrového řízení. Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.