Referent provozu a služeb
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme zkušeného a samostatného Referenta provozu a služeb, který bude zodpovědný za technické provozy, montáže, servisní činnosti a uvádění do provozu technických a technologických zařízení. Kandidát bude rovněž zajišťovat organizaci údržby a oprav technologických zařízení, budov a majetkových souborů.
Náplň práce:
- samostatné provádění ucelených technických prací a dílčích odborných technických agend,
- zajišťování technického provozu, montáží, servisních činností a uvádění do provozu technických a technologických zařízení,
- organizace údržby a oprav technologických zařízení, budov a jiných rozsáhlých majetkových souborů,
- provádění odborných prací v oblastech elektro, instalatérství, zámečnictví, malířství a truhlářství v rámci běžné údržby budov,
- řešení oprav ve spolupráci s externími dodavateli, včetně oprav hromosvodů, komínů a výtahů,
- dohled na systém vytápění a vzduchotechniky a koordinace externích firemních služeb,
- spolupráce s externími fyzickými nebo právnickými osobami při odvozu komunálního odpadu a zahradnických službách, a dohled na jejich činnost,
- zodpovědnost za úklid a údržbu venkovního areálu Úřadu (s výjimkou údržby zeleně) a přilehlých pěších komunikací,
- podílení se na kontrole dodržování požárních předpisů a odstraňování případných závad,
- spolupráce se zásobovačem a návrh plánu nákupu údržbového materiálu,
- zabezpečení revizních zpráv na technologická zařízení,
- dohled nad stavebními opravami a údržbou nemovitého majetku prováděnou externími dodavateli a kontrola jejich práce,
- plnění dalších pracovních úkolů podle pokynů vedoucího skupiny.
Požadujeme:
- úplné střední odborné vzdělání s maturitou,
- praxi v oboru nejméně 3 roky (nejlépe ve státní správě)
- aplikaci teoretických znalostí v praxi, schopnost průběžného vzdělávání v oboru a znalost právních předpisů o BOZP a požární ochraně,
- iniciativní a konstruktivní přístup k řešení odborných problémů,
- dobré komunikační schopnosti, pečlivost, přesnost a spolehlivost při výkonu odborné činnosti,
- příjemné a profesionální vystupování.
Nabízíme:
- placená odborná školení
- práci v příjemném prostředí
- přístup k moderním technologiím
- profesní a jazykové vzdělávání
- širokou škálu benefitů - 25 dní dovolené, placené sick days, příspěvky na kulturní, společenské a sportovní aktivity, posilovna v areálu úřadu, jídelna a mnoho dalšího
- možnost ubytování
- zázemí stabilní státní instituce
V motivačním dopise uveďte především Vaše dosavadní zkušenosti a praxi.
Pracovní podmínky jsou v souladu se zákonem 262/2006 Sb., Zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, v platném znění, na stupeň utajení Důvěrné.
Zpracování osobních údajů se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.