Referent provozu a služeb

Nabízím práci
Jméno/Firma
Národní bezpečnostní úřad
Pracoviště
Na Popelce 2/16, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Řemeslné a manuální práce
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
18. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu hledáme zkušeného a samostatného Referenta provozu a služeb, který bude zodpovědný za technické provozy, montáže, servisní činnosti a uvádění do provozu technických a technologických zařízení. Kandidát bude rovněž zajišťovat organizaci údržby a oprav technologických zařízení, budov a majetkových souborů.

Náplň práce:

  • samostatné provádění ucelených technických prací a dílčích odborných technických agend,
  • zajišťování technického provozu, montáží, servisních činností a uvádění do provozu technických a technologických zařízení,
  • organizace údržby a oprav technologických zařízení, budov a jiných rozsáhlých majetkových souborů,
  • provádění odborných prací v oblastech elektro, instalatérství, zámečnictví, malířství a truhlářství v rámci běžné údržby budov,
  • řešení oprav ve spolupráci s externími dodavateli, včetně oprav hromosvodů, komínů a výtahů,
  • dohled na systém vytápění a vzduchotechniky a koordinace externích firemních služeb,
  • spolupráce s externími fyzickými nebo právnickými osobami při odvozu komunálního odpadu a zahradnických službách, a dohled na jejich činnost,
  • zodpovědnost za úklid a údržbu venkovního areálu Úřadu (s výjimkou údržby zeleně) a přilehlých pěších komunikací,
  • podílení se na kontrole dodržování požárních předpisů a odstraňování případných závad,
  • spolupráce se zásobovačem a návrh plánu nákupu údržbového materiálu,
  • zabezpečení revizních zpráv na technologická zařízení,
  • dohled nad stavebními opravami a údržbou nemovitého majetku prováděnou externími dodavateli a kontrola jejich práce,
  • plnění dalších pracovních úkolů podle pokynů vedoucího skupiny.

Požadujeme:

  • úplné střední odborné vzdělání s maturitou,
  • praxi v oboru nejméně 3 roky (nejlépe ve státní správě)
  • aplikaci teoretických znalostí v praxi, schopnost průběžného vzdělávání v oboru a znalost právních předpisů o BOZP a požární ochraně,
  • iniciativní a konstruktivní přístup k řešení odborných problémů,
  • dobré komunikační schopnosti, pečlivost, přesnost a spolehlivost při výkonu odborné činnosti,
  • příjemné a profesionální vystupování.

Nabízíme:

  • placená odborná školení
  • práci v příjemném prostředí
  • přístup k moderním technologiím
  • profesní a jazykové vzdělávání
  • širokou škálu benefitů - 25 dní dovolené, placené sick days, příspěvky na kulturní, společenské a sportovní aktivity, posilovna v areálu úřadu, jídelna a mnoho dalšího
  • možnost ubytování
  • zázemí stabilní státní instituce


V motivačním dopise uveďte především Vaše dosavadní zkušenosti a praxi.

Pracovní podmínky jsou v souladu se zákonem 262/2006 Sb., Zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, v platném znění, na stupeň utajení Důvěrné.

Zpracování osobních údajů se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.