Business analytik
O pozici
Pracovní nabídka
Máte talent rozumět potřebám uživatelů, dokážete je přetavit do srozumitelných požadavků a vidíte souvislosti tam, kde je ostatní přehlížejí? Přemýšlíte nad procesy, baví vás práce s daty a chcete se podílet na tvorbě řešení, která používají tisíce organizací veřejné správy? Pokud ano, budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis.
Společnost GORDIC od roku 1993 vytváří prostor a nástroje pro srozumitelnou komunikaci lidí a organizací a patří mezi největší české softwarové firmy. Náš software dnes využívá více než 6000 organizací napříč Českou republikou.
Naší vizí je bezpečná a propojená společnost a stavíme na slušnosti, loajalitě a optimismu. Klademe důraz na spolupráci, nápomocnost a ohleduplnost, a i když jsme velká firma, ke každému přistupujeme individuálně.
Pracovat pro Gordic znamená pracovat pro dobře zavedenou a uznávanou společnost na českém trhu, která poskytuje stabilní zázemí a perspektivu do budoucna.
Jaká bude vaše náplň práce?
- analýza potřeb zákazníků, interních týmů a uživatelských scénářů
- mapování procesů, návrh funkčních požadavků a dokumentace řešení
- tvorba analýz, use-casů, uživatelských a integračních požadavků
- spolupráce s produktovými manažery a projektovými manažery na návrhu a realizaci řešení
- komunikace se zákazníky a odbornými garanty při ověřování požadavků
- návrh logiky produktových funkcí v kontextu veřejné správy
- podpora testování, kontrola správného pochopení a implementace požadavků
Můžete o sobě potvrdit následující?
- bezúhonnost, slušnost, samostatnost, ochotu učit se novým věcem, proaktivitu a týmovou spolupráci
- zkušenost s business analýzou, systémovou analýzou nebo návrhem softwarových řešení
- schopnost proměnit potřeby zákazníků a uživatelů ve strukturované a srozumitelné požadavky
- orientace v oblasti informačních systémů, dat a technologických trendů
- schopnost pracovat s procesy, modely (např. BPMN/UML) a detailní dokumentací
- dobré analytické a logické myšlení, schopnost práce s daty a důraz na přesnost
- výborné komunikační dovednosti, empatie a schopnost hledat shodu napříč týmy
- zodpovědnost, samostatnost a chuť navrhovat kvalitní a smysluplná řešení
Co na vás čeká?
- zázemí prosperující a stabilní české firmy
- home office jako běžná součást práce
- podpora vzdělávání, odborné konference a školení
- 5 týdnů dovolené
- motivační systém odměn, který vás posune dál
Výběrové řízení proběhne ve druhé polovině ledna.