Správce aplikací

Nabízím práci
Jméno/Firma
VARS BRNO
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
18. 12. 2025

O pozici

Typ zaměstnání: Hlavní pracovní poměr

Místo výkonu práce: Brno-Žabovřesky

Staň se součástí inovativního lídra voblasti dopravních systémů. Firmy, která už víc než 30 let pomáhá řídit dopravu a spravovat majetek správcům komunikací nejen vČesku. Vytváříme inteligentní dopravní systémy, monitorujeme kvalitu silnic a jsme včele vývoje nových technologií, díky kterým se efektivně jezdí po silnici, na železnici i na vodě.  

Aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici SPRÁVCE APLIKACÍ:

Jaká bude tvoje role?

  • Budeš odpovědný za provoz a správu aplikací a dat informačních systémů

  • Jedná se převážně o robustní dispečerské systémy, o webové aplikace pro správce silniční sítě a jejich součástí. Systémy jsou postaveny většinou nad databází MS SQL a nad vlastní mapovou komponentou.

  • Budeš spolupracovat s vedoucím projektu a s dalšími členy projektového týmu (analytiky a programátory) na realizaci projektů, ale i v rámci servisních projektů

  • Zajistíš celkovou podporu informačních systémů, zejména:

    • dohled nad chodem a dostupností systémů

    • instalace, konfigurace a optimalizace systémů + testování nových a opravných částí systémů a jejich zprovoznění

    • správa databázových instancí na datové úrovni

    • drobné datové práce a implementační práce

    • školení

    • tvorba manuálů a projektových dokumentací

    • příprava prezentací

    • konzultace s uživateli i se členy projektového týmu

    • pohotovost v režimu 24/7 pro podporu dostupnosti systémů a aplikací (nejedná se o směnný provoz)

  • Budeš v kontaktu s uživateli systémů a aplikací

  • Zajistíš telefonickou a mailovou podporu zákazníkům, včetně komunikace přes helpdesk

Co budeš pro zvládnutí této role potřebovat?

  • Ukončené minimálně středoškolské vzdělání

  • Znalost práce na serverech v prostředí OS Windows, minimálně základní schopnost práce s relačními databázemi MS SQL, znalost MS Office

  • Pokud máš zkušenosti s databázovými systémy Oracle, s jazykem Transact-SQL a se software PowerBI nebo Superset, je to velká výhoda, stejně jako orientace v GIS

  • Znalost Linux výhodou

  • Komunikační a organizační schopnosti

  • Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, dotahovat úkoly do cíle

  • Ochotu se učit a zlepšovat, včetně ochoty učit, tedy pracovat s uživateli

  • Řidičský průkaz skupiny B

Co ti můžeme nabídnout my?

  • Motivující platové ohodnocení a řadu benefitů. Třeba

    • týden dovolené navíc (celkem 25 dní)

    • jedinečný program zaměstnaneckých akcií

    • kurzy angličtiny

    • neformální teambuildingové akce

    • příspěvek na penzijní připojištění

    • stravenkový systém a další.

Láká tě to k nám?

Nenašel ses v této pozici, ale rád bys to u nás zkusil? Pošli nám životopis! Klikni a napiš nám zprávu, jakou práci hledáš. Připoj životopis se svými kontakty a uvidíš, že se ozveme.

Komu se ozvat?

Naše HR oddělení vede Simona Říhová. Jestli máš k práci u nás jakýkoliv dotaz, stačí jej napsat do formuláře a my se ti co nejdřív ozveme.