????️ Sekretářka / asistentka vedení (m/ž)
O pozici
Pracovní nabídka
Malyra s.r.o. je poskytovatelem nelékařských zdravotních služeb s tradicí od roku 1998. Úzce spolupracujeme s organizací Spokojený domov, o.p.s. a naším cílem je kvalitní, spolehlivá a lidská péče o klienty.
Do našeho týmu hledáme samostatnou, spolehlivou a organizačně zdatnou osobnost na pozici sekretářky / asistenta vedení, která se nezalekne pestré denní operativy a vnímá sekretariát jako klíčový bod fungování celé společnosti.
???? Klíčová náplň práce
- Zajištění plynulého chodu sekretariátu společnosti a jeho každodenní organizace
- Práce s pokladnou včetně vedení evidence
- Administrativní správa vozového parku společnosti
- Správa kalendáře paní ředitelky, plánování a koordinace schůzek
- Každodenní práce na PC – e-mailová komunikace, evidence, objednávky, práce v MS Office
- Aktivní spolupráce se všemi kolegy napříč organizací
- Zastupování druhé sekretářky v době její nepřítomnosti
- Zajištění objednávek a evidence kancelářských potřeb
Pozice vyžaduje vysokou míru samostatnosti, pečlivosti a osobní zodpovědnosti. Není vhodná pro kandidáty hledající rutinní nebo pasivní administrativní práci.
???? Co od Vás očekáváme
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Praxi v oblasti administrativy
- Pokročilou znalost práce na PC (MS Office)
- Schopnost samostatného řešení úkolů a dobré organizační schopnosti
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a flexibilitu
- Ochotu učit se nové věci
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka)
???? Co Vám nabízíme
- Hlavní pracovní poměr na plný úvazek
- Možnost občasné práce z domova
- Zázemí stabilní organizace rodinného charakteru
- 3 sick days ročně
- 1 den narozeninového volna
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- Multisport kartu
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje
???? Oslovila Vás tato nabídka?
Pokud hledáte odpovědnou a smysluplnou práci a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis. Rádi se s Vámi setkáme.