Inside Sales Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
TAKKT AG
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

Kaiser+Kraft spol. s r.o., součást skupiny TAKKT Group v České republice, hledá motivovaného člověka, který doplní náš malý a přátelský tým v Praze. Naším cílem je vytvářet příjemné a udržitelné pracovní podmínky, které podporují efektivitu i spokojenost zaměstnanců.

Přidejte se k týmu KAISER+KRAFT a buďte součástí dynamického prostředí zaměřeného na zákazníky!

Máte rádi práci se zákazníky, baví vás obchod a hledáte místo v moderní mezinárodní firmě? Do naší kanceláře v Praze hledáme motivovaného a týmového kolegu/kolegyni na pozici Inside Sales Manager.

Objevte příležitost, jak přispět k našemu společnému úspěchu, a staňte se součástí společnosti, která si zakládá na rovnováze mezi pracovním a osobním životem.

Náplň práce:

  • Zpracování příchozích objednávek z různých platforem (e-shop, zákaznické nákupní portály a další kanály).
  • Vyřizování dotazů od zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu a dalších komunikačních cest.
  • Budování a udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky a profesionální řešení reklamací či stížností.
  • Pravidelná komunikace s kolegy – lokálními i mezinárodními obchodními týmy, Key Account Managerem a controllingem.
  • Příprava cenových nabídek a následná péče o ně (follow-up).
  • Prodej servisních balíčků souvisejících s produkty.
  • Aktivní rozvoj vztahů se zákazníky.


Požadavky:

  • Výborné komunikační schopnosti a orientace na zákazníka.
  • SŠ vzdělání.
  • Angličtina na středně pokročilé úrovni.
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně.
  • Zodpovědnost za svěřené úkoly.
  • Dobrá znalost Microsoft Office.

Výhodou:

  • Praxe v obchodu.
  • Zkušenost s ERP systémem Microsoft Dynamics.
  • Základní znalost metrik zákaznické spokojenosti (např. NPS).



Co nabízíme:

  • Dobrou rovnováhu mezi pracovním a osobním životem.
  • Moderní a pohodlné pracovní prostředí (ergonomické židle, výškově nastavitelné stoly).
  • Měsíční a roční bonusy závislé na výkonu.
  • Možnost práce z domova až 2 dny v týdnu po zaškolení.