Ředitel/ka pro novou etapu Cesty domů
O pozici
Pracovní nabídka
Kdo jsme?
Cesta domů je zavedená a respektovaná organizace, která dlouhodobě poskytuje specializovanou paliativní péči v duchu motta: „Až do konce jde o život.“ Náš rozmanitý tým čítá okolo 140 kolegyň a kolegů. Neustále hledáme nové způsoby, jak prostřednictvím vzdělávacích a osvětových akcí téma umírání přiblížit široké i odborné veřejnosti. Dlouhodobě usilujeme o zlepšení informovanosti a detabuizaci smrti a umírání v české společnosti a podílíme se na zásadních systémových změnách. Díky těmto zkušenostem věříme, že dokážeme úspěšně projít i obdobím velkého rozvoje, které nás čeká.
Před jakou výzvou stojíme?
Naše poslání chceme posunout na další úroveň. V Praze vznikne nové hospicové centrum – místo, které propojí špičkovou zdravotní a sociální paliativní péči s vzdělávacím a komunitním zázemím. Bude to prostor otevřený pro pacienty, jejich blízké i odbornou veřejnost. Tento krok znamená výrazný růst a změnu a vyžaduje posílit „základy“, na nichž strategický rozvojový projekt vyroste. Proto hledáme silného a zkušeného lídra, který nás touto etapou úspěšně provede a pomůže udržet naše hodnoty i týmovou soudržnost. Hledáme „dirigenta“, který má opravdový zájem o celý náš „orchestr“.
Jaké jsou hlavní odpovědnosti a očekávání spojená s touto rolí?
Vedení a podpora lidí
- Budete důvěryhodným lídrem pro tým a zároveň partnerem pro správní radu.
- Propojíte týmy a budete rozvíjet kulturu otevřené komunikace a zpětné vazby.
- Dokážete nadchnout tým pro společné cíle, naslouchat, motivovat a konstruktivně řešit problémy.
Řízení změny
- Povedete proces budování hospicového centra a jeho propojení se stávajícími pilíři organizace.
- Nastavíte řídící procesy a mechanismy a zvolíte přiměřené tempo změny, které budete podle vývoje situace přizpůsobovat a měnit.
- Organizaci bezpečně provedete potřebnými změnami a zároveň udržíte tým stabilní a motivovaný.
Reprezentace navenek
- Stanete se veřejnou tváří organizace a Cestu domů budete aktivně reprezentovat.
- Budete budovat dlouhodobá partnerství a sdílet know-how podporující rozvoj paliativní péče v ČR.
- Rozvinete důvěryhodnost a viditelnost organizace u odborné i široké veřejnosti.
Stabilita a odpovědnost
- Převezmete zodpovědnost za rozpočet a postaráte se o jeho transparentní a uvážlivé čerpání.
- Udržíte rovnováhu mezi naplňováním vize a každodenním provozem, aby rozvoj neohrozil stabilitu.
- Nastavíte jasné a smysluplné procesy a budete dbát o jejich dodržování.
Strategické směřování a srozumitelnost
- Budete určovat strategický směr organizace a převádět jej do konkrétních kroků.
- Zajistíte, aby organizace fungovala srozumitelně, efektivně a dlouhodobě udržitelně.
- Díky vaší otevřené komunikaci bude celý tým rozumět zadání, prioritám a očekáváním.
Jaké osobnostní a kvalifikační předpoklady pro tuto roli potřebujeme?
- Jste stabilní a odolná osobnost s vysokou mírou pokory, emoční a sociální inteligence.
- Máte minimálně 5 let relevantních zkušeností s vedením lidí a správou rozpočtu.
- Máte strategické myšlení, nadhled a schopnost přenést vizi do reality.
- Umíte vést a motivovat tým, podporovat jeho rozvoj a kulturu spolupráce.
- Téma paliativní a hospicové péče vám je blízké a rád/a ho budete reprezentovat.
- Pokud se orientujete na poli zdravotní či sociální péče, bude to výhodou.
- Máte ukončené SŠ/VŠ vzdělání a angličtinu na komunikativní úrovni.
- Samozřejmostí je vaše bezúhonnost a čistý trestní rejstřík.
A co můžeme nabídnout my vám?
- Smysluplnou práci v čele známé a renomované neziskové organizace.
- Výjimečnou příležitost uvést v život jedinečný projekt.
- Možnost podílet se na dalším strategickém směřování a rozvoji Cesty domů, a tím přispět k potřebným celospolečenským změnám.
- Spolupráci s unikátním týmem odborníků a podporující správní radou.
- Hodnoty, které nás spojují: LIDSKOST, OTEVŘENOST, PROFESIONALITA, RESPEKT a TÝMOVOST.
- V rámci neziskového sektoru nadstandardní finanční ohodnocení a balíček benefitů.
- Velký prostor pro profesní růst i osobní rozvoj.
- Zázemí v krásných prostorách na Praze 4, dobře dostupných z centra Prahy.
Dočetli jste až sem a inzerát vás oslovil?
Pokud máte pokoru k tomu, co bylo již za téměř 25 let existence naší organizace odpracováno, a zároveň nadšení a odvahu pokračovat a podílet se na tvorbě naší budoucnosti, pošlete nám svůj životopis a odpovědi na přiložené otázky.
Těšíme se na vaši odezvu, přihlášky do výběrového řízení přijímáme do 31. 3. 2026, pokud nepotkáme tu pravou nebo toho pravého dříve.