Asistent/ka obchodu | (Brno)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Novira Estate SE
Pracoviště
Kaštanová 515/125a, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Pracovní nabídka

Chcete být součástí menšího týmu a pracovat v moderním a inspirativním prostředí Centra bydlení a designu? Pokud máte rád/a komunikaci, máte obchodního ducha, rád(a) organizujete a zodpovídáte za svoje úkoly a menší projekty, máte rád(a) pořádek, preferujete různorodou práci, máme pro vás skvělou příležitost!

Asistent/ka obchodu | (Brno)

Hledáme reprezentativní a spolehlivou posilu pro recepci Centra bydlení a designu Kaštanová. Budete mít na starosti komunikaci se zákazníky i partnery Centra, poskytování informací o službách a produktech Centra, starost o dění v celém areálu a recepční činnosti. Ideální příležitost i pro absolventy se zájmem o stavebnictví a design, kteří chtějí samostatně „ošéfovat“ svěřené menší úkoly.

Co požadujeme?

  • Příjemné vystupování, komunikativnost, zaměření na zákazníky.
  • Spolehlivost a dobré organizační schopnosti v rámci svěřených úkolů.
  • Schopnost pracovat s nastavenými systémy s pečlivostí a dotahováním úkolů do cíle.
  • Aktivní přístup v řešení úkolů a požadavků.
  • Podílení se na marketingových aktivitách a akcích pro klienty.
  • Přátelský a týmový přístup.
  • Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici.
  • Dobrou znalost MS Word, Excel, kultivovaný projev slovem i písmem, základní znalost angličtiny.

Co budete dělat?

  • Informování zákazníků, partnerů Centra o událostech, aktivitách, procesech a pečlivé zpracování obchodních a nájemních požadavků.
  • Zpracování konkrétních úkolů ve svěřené oblasti, dotažení do cíle.
  • Přehled o dění v areálu, pochůzky a kontroly stavu budov, úklidu, ploch.
  • Řízení chodu recepce, organizace rozpisu služeb brigádníků.
  • Asistence týmu pronájmu a manažerům společnosti.
  • Administrativa – zadávání dat do systémů, práce s dokumenty, evidence vstupních karet, sledování návštěvnosti, korespondence.
  • Organizační úkoly v oblasti marketingových aktivit.

Co můžete očekávat?

  • Zázemí mladé a aktivní české společnosti v oblasti developmentu.
  • Spolupráci se zkušeným týmem, který vás bude podporovat a rozvíjet.
  • Práci v menším přátelském kolektivu.
  • Dlouhodobou spolupráci, příležitost pro růst.
  • Stravenkový paušál.
  • 5 dní dovolené navíc a 2 sick days.
  • Firemní akce a teambuildingové aktivity.
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
  • Místo pracoviště Brno, Centrum bydlení a designu na Kaštanové
  • Pohovory začnou běžet první lednový týden 2026.

Staňte se srdcem a tváří našeho areálu – člověkem, který se stará o to, aby vše fungovalo hladce, návštěvníci se cítili vítaní a prostředí působilo profesionálně a přátelsky.

Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn profil – těšíme se na Vás v roce 2026!