Správa firemních nemovitostí – správce/administrátor nemovitostí (m/ž)

Nabízím práci
Jméno/Firma
STRABAG a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Stavebnictví a reality
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
19. 12. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

  • administrativní podpora aktivit skupiny v oblasti správy korporátních nemovitostí
  • kontrola a správa přijatých faktur, vystavování faktur (nájemné, energie apod.), správa fakturačních procesů, indexace atd.
  • komunikace a spolupráce s navazujícími odděleními (finance, daně, nákladové účetnictví, treasury apod.)
  • spolupráce na controllingu a reportingu příprava daňových podkladů a reportů
  • správa interní databáze nemovitostí asset management a projektové řízení nemovitostního portfolia koncernu (vlastněné i pronajaté nemovitosti), převážně průmyslové objekty koordinace a kontrola činností externího FM (facility management) partnera včetně kontroly nákladů a kvality katastrální a související administrativní činnosti
  • kontaktní osoba pro úřady, pronajímatele, nájemce, interní uživatele, kupující a prodávající nemovitosti
  • spolupráce s realitními makléři, právníky, notáři a znalci
  • podpora při vyjednávání nájemních smluv a kupních/prodejních smluv
  • správa smluvní dokumentace
  • administrativní podpora investičních projektů
  • podpora a koordinace projektů v oblasti udržitelnosti
  • účast na průzkumu trhu s nemovitostmi

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, znalost oblasti nemovitostí a/nebo účetnictví výhodou
  • minimálně 3 roky relevantní praxe
  • řidičský průkaz a aktivní řidič
  • plynulá znalost anglického jazyka, znalost němčiny výhodou
  • dobré obchodní a technické porozumění
  • proaktivní, na výsledky orientovaná a týmová osobnost
  • výborné písemné i ústní komunikační schopnosti v českém a anglickém jazyce
  • silné analytické a na řešení problémů zaměřené myšlení
  • flexibilita a schopnost přizpůsobit se novým výzvám
  • pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • vysoká míra pečlivosti, systematičnosti a organizačních schopností
  • prozákaznický přístup
  • schopnost koordinovat dlouhodobé projekty
  • flexibilita a ochota cestovat v rámci České republiky
  • otevřenost tématům udržitelnosti a digitalizace (AI) a jejich využití v každodenní praxi

Co vám můžeme nabídnout

  • Stabilní zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • Možnosti dalšího profesního rozvoje a kariérního růstu
  • Férový a profesionální přístup zaměstnavatele
  • Moderní pracovní prostředí (neotevřený open space) koncernová akademie (školení hard i soft skills)
  • Zkrácená pracovní doba v pátek
  • Program doporučení zaměstnanců s finanční odměnou
  • Firemní péče o zdraví (karta Multisport s příspěvkem zaměstnavatele, cvičení pro zdravá záda, Dny zdraví apod.)
  • možnosti dalšího vzdělávání
  • zajímavé finanční ohodnocen