Správa firemních nemovitostí – správce/administrátor nemovitostí (m/ž)
Nabízím práci
STRABAG a.s.
Praha
Plný
Bez maturity
Stavebnictví a reality
Nabízím práci
19. 12. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
- administrativní podpora aktivit skupiny v oblasti správy korporátních nemovitostí
- kontrola a správa přijatých faktur, vystavování faktur (nájemné, energie apod.), správa fakturačních procesů, indexace atd.
- komunikace a spolupráce s navazujícími odděleními (finance, daně, nákladové účetnictví, treasury apod.)
- spolupráce na controllingu a reportingu příprava daňových podkladů a reportů
- správa interní databáze nemovitostí asset management a projektové řízení nemovitostního portfolia koncernu (vlastněné i pronajaté nemovitosti), převážně průmyslové objekty koordinace a kontrola činností externího FM (facility management) partnera včetně kontroly nákladů a kvality katastrální a související administrativní činnosti
- kontaktní osoba pro úřady, pronajímatele, nájemce, interní uživatele, kupující a prodávající nemovitosti
- spolupráce s realitními makléři, právníky, notáři a znalci
- podpora při vyjednávání nájemních smluv a kupních/prodejních smluv
- správa smluvní dokumentace
- administrativní podpora investičních projektů
- podpora a koordinace projektů v oblasti udržitelnosti
- účast na průzkumu trhu s nemovitostmi
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, znalost oblasti nemovitostí a/nebo účetnictví výhodou
- minimálně 3 roky relevantní praxe
- řidičský průkaz a aktivní řidič
- plynulá znalost anglického jazyka, znalost němčiny výhodou
- dobré obchodní a technické porozumění
- proaktivní, na výsledky orientovaná a týmová osobnost
- výborné písemné i ústní komunikační schopnosti v českém a anglickém jazyce
- silné analytické a na řešení problémů zaměřené myšlení
- flexibilita a schopnost přizpůsobit se novým výzvám
- pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- vysoká míra pečlivosti, systematičnosti a organizačních schopností
- prozákaznický přístup
- schopnost koordinovat dlouhodobé projekty
- flexibilita a ochota cestovat v rámci České republiky
- otevřenost tématům udržitelnosti a digitalizace (AI) a jejich využití v každodenní praxi
Co vám můžeme nabídnout
- Stabilní zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
- Možnosti dalšího profesního rozvoje a kariérního růstu
- Férový a profesionální přístup zaměstnavatele
- Moderní pracovní prostředí (neotevřený open space) koncernová akademie (školení hard i soft skills)
- Zkrácená pracovní doba v pátek
- Program doporučení zaměstnanců s finanční odměnou
- Firemní péče o zdraví (karta Multisport s příspěvkem zaměstnavatele, cvičení pro zdravá záda, Dny zdraví apod.)
- možnosti dalšího vzdělávání
- zajímavé finanční ohodnocen