ADMINISTRÁTOR VSTUPNÍ KONTROLY
O pozici
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici administrátora/ky vstupní kontroly, který/á bude mít na starosti ověřování a zpracování dokumentace od dodavatelů. Nejedná se o fyzickou kontrolu materiálu – Vaším úkolem bude zajistit, aby k dodávkám byly dodány všechny potřebné dokumenty, certifikáty a podklady, a zároveň se aktivně podílet na nastavení a zlepšování samotného procesu.
Náplň práce
Kontrola a kompletace dokumentace k dodávkám (certifikáty, prohlášení o shodě, technické listy apod.).
Komunikace s dodavateli ohledně nekompletních či chybějících podkladů.
Evidence a úprava dat v interním systému.
Úzká spolupráce s oddělením kvality.
Podíl na nastavování, úpravě a neustálém zlepšování procesu vstupní dokumentační kontroly.
Požadujeme
Pečlivého, spolehlivého a systematického člověka.
Základní povědomí o principech kvality – zbytek Vás rádi naučíme.
Dobrou znalost práce na PC (MS Office, práce se soubory).
Komunikační schopnosti, samostatnost a chuť zlepšovat procesy.
Nabízíme
Stabilní zázemí inovativní české firmy s unikátním know-how v oblasti letectví a přesného lití.
13. a 14. mzda.
Volné víkendy.
Pravidelná valorizace mzdy.
23 dnů dovolené.
Zkrácená pracovní doba 7,5 hod. denně.
Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění ve výši 13 200 Kč/rok.
Multisport karta.
Příspěvek na dojíždění (podle vzdálenosti od místa bydliště).
Dotované stravování (72 %) ve firemní kantýně (výběr ze 7 obědů, průměrná cena oběda je cca 25-40 Kč).
Kvartální odměna 2000 Kč za splněnou docházku.
Pomoc se zajištěním vlastního bytu či domu (Velká Bíteš nebo Brno).