REFERENT ZBOŽÍ A FAKTURACE

Nabízím práci
Jméno/Firma
TOTAL SERVICE
Pracoviště
Praha
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Tato pozice je vhodná pro juniornějšího uchazeče, který má praxi v administrativě (stačí i při studiu), je pečlivý, nebojí se lehčí fyzické práce (manipulace se zbožím - viz níže) a rád řídí automobil.

Jaké každodenní úkoly Vás na této pozici čekají?

=> agenda zboží a fakturace:

  • příjem zboží - roztřídění a identifikace zboží, předání informací obchodními a/nebo technickému oddělení

  • kontrola zboží při převzetí od dopravce (stav, množství) a vstupní kontrola kvality na základě podkladů

  • příprava zboží ze skladu pro obchodníky či techniky

  • vystavování dokladů - objednávky, faktury, dodací listy, likvidační a předávací protokoly

  • vyřizování reklamací u dodavatelů

=> komunikace s externími zákazníky i napříč odděleními

=> zajištění přesunu zboží od dodavatelů k zákazníkům - rozvozy tvoří přibližně 30 % pracovní náplně (jezdí se z 99% osobním vozem kombi)

=> na této pozici se v rámci týmu vzájemně zastupujete s dalšími kolegy (tj. není to rutina, nejste na to sám a o pestrost není nouze)

Jaké znalosti a zkušenosti byste měli mít?

SŠ vzdělání s maturitou (podmínkou) a prokazatelná schopnost řízení osobního automobilu (ŘP sk.B) po Praze a blízkém okolí jsou základ

oceníme orientaci v IT komoditách - hardware i software

zkušenosti s fakturací a znalost SW Helios - výhodou

dobrou znalost kancelářských aplikací - Word, Excel

základní znalost anglického jazyka - orientace v dokladech ke zboží, jednodušší maily (lze si pomoci překladačem) - angličtinu si u nás vylepšíte na hodinách s rodilou mluvčí :)

čistý trestní rejstřík

Komu se u nás bude líbit? Ideální nový kolega:

je aktivní a schopný samostatně řešit úkoly

zvládá rozdělování úkolů uvnitř týmu a dobře a rád spolupracuje s ostatními

má pozitivní přístup ke změnám

je schopný rychle se učit

Nabízíme Vám:

férovou mzdu a balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně výuky anglického jazyka na pracovišti nebo příspěvku na výuku jiného jazyka

místo ve stabilní české společnosti, která neustále roste díky vysokému nasazení všech zaměstnanců

příjemné pracovní prostředí (zázemí malé kanceláře, hezké pracovní místo) pravidelnou pracovní dobu 8:30 - 17:00 přátelský a dobře sehraný pracovní kolektiv téměř rodinné prostředí - nejsme korporát, ale máme ISO a máme rádi, když procesy fungují hladce, efektivně a bez zádrhelů a zbytečných chyb nástup ihned nebo dohodou pracoviště - Praha 7 (v bezprostřední blízkosti MHD a 5 minut chůze od metra/nádraží Holešovice)  

Chcete k nám? Stačí poslat váš stručný životopis v českém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře. Ozveme se v průběhu několika pracovních dní.

PS: Pro lepší srozumitelnost je text inzerátu psán v mužském rodě, nicméně je určen pro uchazeče/uchazečky bez ohledu na pohlaví.