REFERENT ZBOŽÍ A FAKTURACE
O pozici
Tato pozice je vhodná pro juniornějšího uchazeče, který má praxi v administrativě (stačí i při studiu), je pečlivý, nebojí se lehčí fyzické práce (manipulace se zbožím - viz níže) a rád řídí automobil.
Jaké každodenní úkoly Vás na této pozici čekají?
=> agenda zboží a fakturace:
příjem zboží - roztřídění a identifikace zboží, předání informací obchodními a/nebo technickému oddělení
kontrola zboží při převzetí od dopravce (stav, množství) a vstupní kontrola kvality na základě podkladů
příprava zboží ze skladu pro obchodníky či techniky
vystavování dokladů - objednávky, faktury, dodací listy, likvidační a předávací protokoly
vyřizování reklamací u dodavatelů
=> komunikace s externími zákazníky i napříč odděleními
=> zajištění přesunu zboží od dodavatelů k zákazníkům - rozvozy tvoří přibližně 30 % pracovní náplně (jezdí se z 99% osobním vozem kombi)
=> na této pozici se v rámci týmu vzájemně zastupujete s dalšími kolegy (tj. není to rutina, nejste na to sám a o pestrost není nouze)
Jaké znalosti a zkušenosti byste měli mít?
SŠ vzdělání s maturitou (podmínkou) a prokazatelná schopnost řízení osobního automobilu (ŘP sk.B) po Praze a blízkém okolí jsou základ
oceníme orientaci v IT komoditách - hardware i software
zkušenosti s fakturací a znalost SW Helios - výhodou
dobrou znalost kancelářských aplikací - Word, Excel
základní znalost anglického jazyka - orientace v dokladech ke zboží, jednodušší maily (lze si pomoci překladačem) - angličtinu si u nás vylepšíte na hodinách s rodilou mluvčí :)
čistý trestní rejstřík
Komu se u nás bude líbit? Ideální nový kolega:
je aktivní a schopný samostatně řešit úkoly
zvládá rozdělování úkolů uvnitř týmu a dobře a rád spolupracuje s ostatními
má pozitivní přístup ke změnám
je schopný rychle se učit
Nabízíme Vám:
férovou mzdu a balíček zaměstnaneckých benefitů, včetně výuky anglického jazyka na pracovišti nebo příspěvku na výuku jiného jazyka
místo ve stabilní české společnosti, která neustále roste díky vysokému nasazení všech zaměstnanců
příjemné pracovní prostředí (zázemí malé kanceláře, hezké pracovní místo) pravidelnou pracovní dobu 8:30 - 17:00 přátelský a dobře sehraný pracovní kolektiv téměř rodinné prostředí - nejsme korporát, ale máme ISO a máme rádi, když procesy fungují hladce, efektivně a bez zádrhelů a zbytečných chyb nástup ihned nebo dohodou pracoviště - Praha 7 (v bezprostřední blízkosti MHD a 5 minut chůze od metra/nádraží Holešovice)
Chcete k nám? Stačí poslat váš stručný životopis v českém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře. Ozveme se v průběhu několika pracovních dní.
PS: Pro lepší srozumitelnost je text inzerátu psán v mužském rodě, nicméně je určen pro uchazeče/uchazečky bez ohledu na pohlaví.