Asistent/ka ředitele (Office Manager)

Jméno/Firma
Medicínské centrum Praha s.r.o.
Pracoviště
Mezi vodami 205/29, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
22. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Staňte se součástí výjimečných projektů v oblasti moderní vědy a medicíny. Medicínské centrum Praha s.r.o., jsme privátní zdravotnické zařízení se zaměřením na kmenové buňky a jejich terapeutický potenciál, genetiku, genové inženýrství či mikrobiom. Momentálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka - Office Manager.

Náplň práce:

  • Plnění jednotlivých úkolů zadaných vedením společnosti
  • Komunikace s dodavateli a obchodními partnery
  • Správa webů a zodpovědnost za jednotlivé aktualizace
  • Administrativní podpora jednotlivých týmů
  • Komunikace s klienty v oblasti zajištění objednávek, dokumentace apod.
  • Objednávky provozního vybavení, včetně marketingové podpory
  • Tvorba reportů
  • Zodpovědnost za projekty související se svěřenou agendou
  • Řešení operativních úkolů
  • Podílení se na zajištění a organizaci firemních eventů

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání min. (Bc.)
  • komunikativnost, příjemné vystupování, zodpovědnost a samostatnost
  • uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Power Point, Outlook)
  • výhoda znalosti provozu zdravotnického zařízení
  • zkušenost ve zdravotnictví výhodou
  • řidičský průkaz sk.B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • dlouhodobou spolupráci
  • nástup možný ihned
  • příjemné pracovní prostředí

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis. Těším se na vás.