Executive Office Manager

Jméno/Firma
RESPECT, a.s.
Pracoviště
Pod Krčským lesem 2016/22, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
22. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme energického, pracovitého, zdravě ambiciózního člověka, který ocení různorodou práci. Vaše role bude klíčová – budete v dennodenním kontaktu s majitelem a klíčovými představiteli společnosti, pro které budete pravou rukou, na kterou bude postupně předáno stále více úkolů a projektů. Jste komunikativnípozitivní člověk, který si umí poradit v každé situaci a dotahuje úkoly do konce? Pak čtěte dál :-)

Tuto pozici oceníte, pokud:

  • Hledáte různorodou práci s možností zapojit se do všech oblastí firmy (controlling, compliance...).
  • Rádi pracujete na více úkolech najednou a zvládáte měnící se priority.
  • Stres a měnící se priority Vás nezastaví – naopak vás motivuje k lepším výkonům.
  • Umíte efektivně organizovat sebe i ostatní kolegy
  • Jste ochotní být flexibilní, pokud jde o pracovní dobu – jste "pravá ruka" vedení společnosti, tedy jste k dispozici vždy, když je potřeba, i nad rámec běžné pracovní doby
  • Nechybí Vám nadšení pro nové technologie
  • Baví vás hledat nová řešení a optimalizovat procesy.
  • Dokážete dotáhnout všechny úkoly do konce, i ty náročné.
  • Hledáte dlouhodobou spolupráci, kde můžete růst a rozvíjet se.


Jaké úkoly/činnosti můžete od vedení společnosti očekávat?

  • Asistentská činnost pro majitele firmy – plánování schůzek, napsání e-mailu, objednávka restaurace, příprava prezentace, zajištění dárku pro klienta aj.
  • Účast na poradách v zastoupení majitele firmy– tvorba zápisu, procesování zde zadaných úkolů dovnitř do firmy, kontrola časového rámce splnění, předání klíčových bodů ve zkratce majiteli firmy, vyhodnocení nutnosti jeho angažmá v problematických bodech
  • Administrativní podpora v počátcích nově vznikajících projektů – zodpovídání dotazů, zajištění formálních náležitostí na úřadech, zařízení procesních věcí, komunikace s právníky atd.
  • Projektová koordinace plnění časového a obsahového harmonogramu aktivních projektů uvnitř firmy napříč odděleními, řešení potíží
  • Tvorba analýz, statistik, různých rozborů, podkladů na jednání s klienty, právníky aj.
  • Screening práce s klienty
  • Controlling dat zadaných v systému a upozorňování kolegů na nesrovnalosti, dohlédnutí nad dodáním všech podkladů ostatními kolegy do systému
  • Finanční controlling, správa budgetů a finančních zájmů firmy


Váš ideální profil, pokud Vás pozice zaujala:

  • Máte vystudovanou vysokou školu ekonomického směru, ideálně zaměřenou na finance nebo pojišťovnictví.
  • Máte alespoň krátkou praxi v oblasti financí nebo pojišťovnictví (je to velké plus).
  • Zajímáte se o finance a pojišťovnictví a máte přehled o rozpočtech, účetních rozvahách apod.
  • Baví vás IT a nové technologie – umíte pracovat s Excelem (minimálně kontingenční tabulky), Wordem, PowerPointem, internetem, Outlookem apod., a chcete se dál rozvíjet.
  • Máte řidičák sk. B a jste aktivní řidič.
  • Domluvíte se anglicky na běžné úrovni.
  • Umíte napsat obchodní dopis bez chyb a jasně vyjádřit myšlenky.
  • Umíte dobře analyzovat data.
  • Máte cit pro organizaci a projektové řízení – umíte si naplánovat čas, stanovit priority, vyhodnotit souvislosti a zapojit klíčové lidi.


Co nabízíme na oplátku?

  • Zázemí silné pojišťovací společnosti s 31letou historií na trhu
  • Motivující finanční ohodnocení: fix + kvartální odměny dle výkonu + benefity
  • Možnost naučit se hodně nového a mít vhled do různých oblastí podniku
  • Zajímavou a pestrou práci
  • Maximální podporu po celou dobu spolupráce od zkušených kolegů při řešení běžných i nestandardních situací
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Hezké pracovní prostředí
  • Pestrou škálu benefitů (Multisportka, stravenkový paušál, HO, sick day, 5 týdnů dovolené, penzijko...)