Executive Office Manager
RESPECT, a.s.
Pod Krčským lesem 2016/22, Praha
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština
Administrativa
22. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme energického, pracovitého, zdravě ambiciózního člověka, který ocení různorodou práci. Vaše role bude klíčová – budete v dennodenním kontaktu s majitelem a klíčovými představiteli společnosti, pro které budete pravou rukou, na kterou bude postupně předáno stále více úkolů a projektů. Jste komunikativní a pozitivní člověk, který si umí poradit v každé situaci a dotahuje úkoly do konce? Pak čtěte dál :-)
Tuto pozici oceníte, pokud:
- Hledáte různorodou práci s možností zapojit se do všech oblastí firmy (controlling, compliance...).
- Rádi pracujete na více úkolech najednou a zvládáte měnící se priority.
- Stres a měnící se priority Vás nezastaví – naopak vás motivuje k lepším výkonům.
- Umíte efektivně organizovat sebe i ostatní kolegy
- Jste ochotní být flexibilní, pokud jde o pracovní dobu – jste "pravá ruka" vedení společnosti, tedy jste k dispozici vždy, když je potřeba, i nad rámec běžné pracovní doby
- Nechybí Vám nadšení pro nové technologie
- Baví vás hledat nová řešení a optimalizovat procesy.
- Dokážete dotáhnout všechny úkoly do konce, i ty náročné.
- Hledáte dlouhodobou spolupráci, kde můžete růst a rozvíjet se.
Jaké úkoly/činnosti můžete od vedení společnosti očekávat?
- Asistentská činnost pro majitele firmy – plánování schůzek, napsání e-mailu, objednávka restaurace, příprava prezentace, zajištění dárku pro klienta aj.
- Účast na poradách v zastoupení majitele firmy– tvorba zápisu, procesování zde zadaných úkolů dovnitř do firmy, kontrola časového rámce splnění, předání klíčových bodů ve zkratce majiteli firmy, vyhodnocení nutnosti jeho angažmá v problematických bodech
- Administrativní podpora v počátcích nově vznikajících projektů – zodpovídání dotazů, zajištění formálních náležitostí na úřadech, zařízení procesních věcí, komunikace s právníky atd.
- Projektová koordinace plnění časového a obsahového harmonogramu aktivních projektů uvnitř firmy napříč odděleními, řešení potíží
- Tvorba analýz, statistik, různých rozborů, podkladů na jednání s klienty, právníky aj.
- Screening práce s klienty
- Controlling dat zadaných v systému a upozorňování kolegů na nesrovnalosti, dohlédnutí nad dodáním všech podkladů ostatními kolegy do systému
- Finanční controlling, správa budgetů a finančních zájmů firmy
Váš ideální profil, pokud Vás pozice zaujala:
- Máte vystudovanou vysokou školu ekonomického směru, ideálně zaměřenou na finance nebo pojišťovnictví.
- Máte alespoň krátkou praxi v oblasti financí nebo pojišťovnictví (je to velké plus).
- Zajímáte se o finance a pojišťovnictví a máte přehled o rozpočtech, účetních rozvahách apod.
- Baví vás IT a nové technologie – umíte pracovat s Excelem (minimálně kontingenční tabulky), Wordem, PowerPointem, internetem, Outlookem apod., a chcete se dál rozvíjet.
- Máte řidičák sk. B a jste aktivní řidič.
- Domluvíte se anglicky na běžné úrovni.
- Umíte napsat obchodní dopis bez chyb a jasně vyjádřit myšlenky.
- Umíte dobře analyzovat data.
- Máte cit pro organizaci a projektové řízení – umíte si naplánovat čas, stanovit priority, vyhodnotit souvislosti a zapojit klíčové lidi.
Co nabízíme na oplátku?
- Zázemí silné pojišťovací společnosti s 31letou historií na trhu
- Motivující finanční ohodnocení: fix + kvartální odměny dle výkonu + benefity
- Možnost naučit se hodně nového a mít vhled do různých oblastí podniku
- Zajímavou a pestrou práci
- Maximální podporu po celou dobu spolupráce od zkušených kolegů při řešení běžných i nestandardních situací
- Flexibilní pracovní dobu
- Hezké pracovní prostředí
- Pestrou škálu benefitů (Multisportka, stravenkový paušál, HO, sick day, 5 týdnů dovolené, penzijko...)