Obchodní asistent/ka - Ideální start pro obchodní talenty a úspěšnou kariéru
O pozici
Pracovní nabídka
Jste zodpovědná/í, pečlivá/í a ráda/i pracujete samostatně? Baví vás komunikace s lidmi a zvládáte ji s lehkostí? Nevadí vám telefonický kontakt a máte profesionální vystupování? Hledáme asistentku/asistenta do našeho obchodního oddělení – a možná jste to právě vy!
Přidejte se k nám do našeho klientského centra v OC Opatovská. Práce je různorodá a nudit se s námi rozhodně nebudete.
Klíčové úkoly na této pozici:
- Osobní a telefonické jednání s klienty a obchodními partnery
- Zpracování nabídky a analýza finančních potřeb klientů s pomocí chytrých aplikací a AI
- Péče o bezproblémový chod kanceláře
- Organizování osobních schůzek s klienty v kanceláři a příprava nabídek produktů
- Podpora při administrativních a obchodních činnostech pobočky
POŽADAVKY
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou – podmínkou
- Umíte pracovat na PC
- Jste komunikativní a organizovaný/á
- Nebojíte se telefonovat a osobně jednat s lidmi
- Máte proklientský přístup
NABÍZÍME
- Práci ve stabilně rostoucí společnosti s 26ti lety tradic v ČR v oblasti financí a realit
- Příjem, který Vás namotivuje (fix + provize + další benefity)
- Zaškolení a průběžné vzdělávání v oblasti finančního poradenství a finanční gramotnosti
- Příjemné pracovní prostředí v dynamickém mladém kolektivu
- Po zapracování možnost získat firemní mobil, notebook a vůz
- Možnost profesního růstu
- Podporu nejen při zaškolení, ale vždy, když ji budete potřebovat
- Spolupráce na HPP/IČO/zkrácený úvazek/dohody
Nesplňujete všechny požadavky? Nevadí. Ve společnosti Broker Consulting se věnujeme budování různorodého, inkluzivního a autentického pracoviště, takže pokud jste z této role nadšený/á, ale vaše minulé zkušenosti neodpovídají dokonale všem kvalifikacím v popisu práce, přesto Vám doporučujeme, abyste se přihlásili. Možná jste tou/tím správnou/správným kandidátkou/tem na tuto pozici.