Junior IT HelpDesk
O pozici
PRAHA
Do našeho IT týmu hledáme kolegu či kolegyni pro HelpDesk - IT podporu uživatelů na částečný úvazek (3 dny v týdnu).
Co Vás čeká
Instalace, konfigurace, správa, zálohování, aktualizace a upgrade systémového a programového vybavení
Práce s produkty Microsoft (Active Directory, Windows & SQL Server, Exchange, Office, Sharepoint, Windows 10/11, Project) a dalšími jako: ASPI, Helios, M-Files, Maconomy, Mailstore nebo Sophos
HelpDesk 1st level support pro ČJ a AJ hovořící uživatele a vytváření manuálů pro HelpDesk a uživatele
Řešení požadavků lokálně i vzdáleně v našich kancelářích
Vedení evidence HW & SW
Provádění základních bezpečnostních testů a ověřování nastavení zabezpečení
Částečný úvazek - 3 dny v týdnu nutné
Máte tyto předpoklady?
SŠ vzdělání s maturitou (IT zaměření) nebo SŠ vzdělání s maturitou a nyní studium na VŠ v oboru zaměřeném na IT nebo VŠ vzdělání v oboru zaměřeném na IT
Aktivní znalost produktů Microsoft (Active Directory, Windows & SQL Server, Exchange, Office, Sharepoint, Windows 10/11, Project)
Zkušenosti s dalšími produkty jako: ASPI, Helios, M-Files, Maconomy, Mailstore nebo Sophos vítány
Obecný technický přehled v IT technologiích a základy sítí
Znalost AJ na úrovni B2 (nebo vyšší), schopnost poskytovat podporu po telefonu
Profesionální a příjemná komunikace a vystupování, schopnost sdělit složité věci jednoduchým jazykem
Ochota a proaktivní přístup k řešení situací, spolehlivost a dochvilnost
Řidičský průkaz skupiny B
Časová flexibilita
Co můžeme nabídnout?
Rodinné prostředí se zázemím velké společnosti
Pohodový kolektiv a práci v nově zrekonstruovaných prostorách v centru Prahy
Firemní benefity
Možnost naučit se nové věci a dále se rozvíjet
Motivační odměnu a roční bonusy za vykonanou práci
Nástup možný ihned