Administrativní podpora Back office oddělení
O pozici
O nás
Baví Vás administrativní práce? Bez problémů ohlídáte potřebné termíny a zpracujete přehledy? Nebojíte se složitých situací, jelikož si se vším dokážete hravě poradit? Pokud ano, ozvěte se nám!
Náplň práce:
• administrativní podpora a kontrola spojená s distribucí
• příprava podkladů a zajištění zápisů z interních porad nebo jednání s klienty
• zpracování kontrolních přehledů pro manažery společnosti
• příprava a kontrolu podkladů pro faktury
• správa svěřených procesů
• zástup společnosti v komunikaci s externími i interními subjekty
• předávání důležitých informací
Co od Vás očekáváme:
• se středoškolským vzděláním
• se smysl pro dobrou organizaci práce
• komunikativního a pečlivého
• s analytickými schopnostmi a logickým myšlením
• týmový hráče, ale i osobu, která sama zvládne řešení komplikovanějších situací
• budou se Vám hodit pevné nervy a vytrvalost, ale i laskavost a pochopení
• požadujeme uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, …)
Co Vám můžeme nabídnout:
• dlouhodobé a stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• flexibilní začátek a konec pracovní doby
• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• pracovní dobu 37,5 hodiny týdně, 25 dní dovolené, 2 sick days, Multisport, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na závodní stravování a další benefity
• dobrou dopravní dostupnost (MHD u areálu, možnost parkování u kancelářské budovy)
• nástup možný ihned
• místo výkonu práce: Paceřická 2773/1, Praha – Horní Počernice
Zaujala Vás naše nabídka? POŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS a staňte se součástí našeho týmu!!!
Těšíme se na Vás
Náborové oddělení
První novinová společnost a.s.