Zkušená účetní–jste samostatná/ý, komunikativní a už máte něco za sebou?

Jméno/Firma
HAMAGA a.s.
Pracoviště
Ratajova 1113/8, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Zkušená účetní – jste samostatná/ý, komunikativní a už máte něco za sebou? Sedíme ve vilkové čtvrti v kancelářích se zahradou. ????

Do našeho malého, leč výkonného týmu účtárny (4 účetní), hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže zpracovat rozsáhlou účetní agendu skupiny a nemá rád/a stereotyp.

Jsme tým 4 kolegyň, pracujeme pod vedením manažerky Moniky, a ačkoliv každá zpracovává svou agendu samostatně, je pro nás důležitá otevřená komunikace, pozitivní a inovativní přístup k problémům, které kolektivně řešíme denně a hlavně týmovost, bez které fungovat prostě nemůžeme. Nedílnou součástí je úzká spolupráce s dalšími kolegy napříč celou skupinou HAMAGA a provozy jednotlivých společností.

Co si pod tím vším představit:

  • evidenci a zaúčtování primárních dokladů dceřiných společností, spadajících pod skupinu
  • zpracování účetní agendy společností ve skupině (rozdělíme dle zkušeností kandidáta)
  • kontrolu oběhu účetních dokladů a zajištění schvalovacího procesu
  • komunikaci s dodavateli a se středisky v rámci skupiny
  • práci v systému HELIOS a zpracování pomocných sestav v Excelu
  • přípravu podkladů pro účetní závěrky, daňová přiznání, spolupráce při auditu
  • ad hoc úkoly a projekty pod vedením managerky Moniky

K práci se Vám bude hodit:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxe na pozici účetní minimálně 5 let
  • znalost účetního systému HELIOS je velkou výhodou, nikoliv podmínkou
  • organizovanost, důslednost a selský rozum
  • uživatelská znalost práce s MS Office (PPT, Word, Excel)
  • otevřenost a především týmovost, aby nám společná práce přinášela radost

Co na oplátku nabízíme my:

  • přátelské prostředí malého týmu, individuální přístup (panuje u nás rodinná atmosféra)
  • kariérní růst v rámci oddělení (nové projekty a společnosti)
  • osobní rozvoj, školení, podporu seniorních kolegů
  • nad rámec zasloužené dovolené i 5 dní sick days a občasný home office
  • příspěvek na stravování ve formě stravenkového paušálu
  • samozřejmostí je firemní notebook, telefon i k soukromým účelům
  • slevy a zaměstnanecké výhody na služby a produkty našich dceřiných společností ve skupině;
  • firemní akce, oslavy a teambuildingy v rámci našich hotelů a resortů

Líbilo by se Vám u nás pracovat? ????

Pošlete nám Váš životopis a pár slov o sobě. Co nejdříve se Vám ozveme nazpět a dohodneme si s Vámi 1. kolo pohovoru s naší HR managerkou formou online callu, kde si řekneme víc o Vás a zodpovíme Vaše dotazy. Ve 2. kole Vás čeká osobní setkání s manažerkou účtárny Monikou, přímo u nás v kancelářích.

Za celý tým, Erika.