Zkušená účetní–jste samostatná/ý, komunikativní a už máte něco za sebou?
O pozici
Pracovní nabídka
Zkušená účetní – jste samostatná/ý, komunikativní a už máte něco za sebou? Sedíme ve vilkové čtvrti v kancelářích se zahradou. ????
Do našeho malého, leč výkonného týmu účtárny (4 účetní), hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže zpracovat rozsáhlou účetní agendu skupiny a nemá rád/a stereotyp.
Jsme tým 4 kolegyň, pracujeme pod vedením manažerky Moniky, a ačkoliv každá zpracovává svou agendu samostatně, je pro nás důležitá otevřená komunikace, pozitivní a inovativní přístup k problémům, které kolektivně řešíme denně a hlavně týmovost, bez které fungovat prostě nemůžeme. Nedílnou součástí je úzká spolupráce s dalšími kolegy napříč celou skupinou HAMAGA a provozy jednotlivých společností.
Co si pod tím vším představit:
- evidenci a zaúčtování primárních dokladů dceřiných společností, spadajících pod skupinu
- zpracování účetní agendy společností ve skupině (rozdělíme dle zkušeností kandidáta)
- kontrolu oběhu účetních dokladů a zajištění schvalovacího procesu
- komunikaci s dodavateli a se středisky v rámci skupiny
- práci v systému HELIOS a zpracování pomocných sestav v Excelu
- přípravu podkladů pro účetní závěrky, daňová přiznání, spolupráce při auditu
- ad hoc úkoly a projekty pod vedením managerky Moniky
K práci se Vám bude hodit:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxe na pozici účetní minimálně 5 let
- znalost účetního systému HELIOS je velkou výhodou, nikoliv podmínkou
- organizovanost, důslednost a selský rozum
- uživatelská znalost práce s MS Office (PPT, Word, Excel)
- otevřenost a především týmovost, aby nám společná práce přinášela radost
Co na oplátku nabízíme my:
- přátelské prostředí malého týmu, individuální přístup (panuje u nás rodinná atmosféra)
- kariérní růst v rámci oddělení (nové projekty a společnosti)
- osobní rozvoj, školení, podporu seniorních kolegů
- nad rámec zasloužené dovolené i 5 dní sick days a občasný home office
- příspěvek na stravování ve formě stravenkového paušálu
- samozřejmostí je firemní notebook, telefon i k soukromým účelům
- slevy a zaměstnanecké výhody na služby a produkty našich dceřiných společností ve skupině;
- firemní akce, oslavy a teambuildingy v rámci našich hotelů a resortů
Líbilo by se Vám u nás pracovat? ????
Pošlete nám Váš životopis a pár slov o sobě. Co nejdříve se Vám ozveme nazpět a dohodneme si s Vámi 1. kolo pohovoru s naší HR managerkou formou online callu, kde si řekneme víc o Vás a zodpovíme Vaše dotazy. Ve 2. kole Vás čeká osobní setkání s manažerkou účtárny Monikou, přímo u nás v kancelářích.
Za celý tým, Erika.