Vedoucího oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životní prostředí

Jméno/Firma
Město Bruntál
Pracoviště
Bruntál
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
21 000 Kč - 30 000 Kč
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávních celků, výběrové řízení na funkci: Vedoucího oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životní prostředí na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 10. - 11. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk, - splňuje předpoklady stanovené zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky, předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Další požadavky: - absolvent VŠ v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání; požadován přírodovědný, lesnický nebo právnický směr, - orientace ve správním řádu, zákonu o ochraně přírody, zákonu o lesích, zákonu o myslivosti, zákonu o rybářství, zákonu o ochraně zemědělského půdního fondu, - uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office, Excel, - zdravotní stav umožňující práci v terénu, - řidičský průkaz sk. B, - odborná způsobilost podle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou, - organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, preciznost, zodpovědnost, odolnost vůči stresu. Charakteristika vykonávané pozice: Řídí a kontroluje činnost oddělení ekologie krajiny a zemědělství, připravuje rozpočet oddělení, poskytuje metodickou pomoc a provádí zaškolení nových zaměstnanců oddělení. Nabízíme: - Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - osvědčení a čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 6.11.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL