Administrativní pracovník nákupu a logistiky
O pozici
Pracovní nabídka
Pro závod společnosti Nichias v Mikulově hledáme kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník nákupu a logistiky. Jako člen našeho týmu budete zodpovědní za vyřízení objednávek našich zákazníků od příjmu objednávky až po expedici. Budete sledovat a řídit stav zásob pro vaše zákazníky tak, abyste byli schopni splnit jejich požadavky včas a v souladu s nastavenými pravidly. Ve spolupráci s kolegy budete plánovat nákup materiálu pro výrobu tak, abyste udržovali stav našich zásob v optimálním množství. Budete první kontaktní osobou pro naše zákazníky, kteří opravdu spoléhají na vaši podporu ve všech ohledech a situacích.
Zajímá vás oblast logistiky, ale dosud nemáte žádné zkušenosti? Nevadí. Se zaučováním máme dlouholeté zkušenosti a rádi vám pomůžeme do této oblasti proniknout.
Baví Vás nalézat a zavádět nová řešení? Super! Hledáme každého, kdo se nebojí navrhnout změnu k lepšímu.
Přidejte se k našemu týmu.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Ukončené SŠ vzdělání
Zkušenosti v logistice/nákupu/automotive (výhodou)
Zvládnutí základní každodenní komunikace v anglickém jazyce (písemná i ústní).
Znalost práce na PC (excel, outlook)
Zájem o obor logistiky, chuť učit se novým věcem
Proaktivní přístup; samostatnost a akceschopnost
Co vám můžeme nabídnout
Konkurenceschopný plat odpovídající odvedené práci, znalostem a zkušenostem
Příspěvek na dopravu dle vzdálenosti bydliště
Flexibilní pracovní doba, týden dovolené navíc
Různé benefity: 13 plat, flexipass, závodní stravování
Zázemí nadnárodní společnosti
Prostor pro seberealizaci
Různorodou a zajímavou práci v dynamickém prostředí
Možnost vzdělávání, profesního i osobního růstu