Performance / PPC Specialist (Medior/Senior) ????????????(JPO20480)
O pozici
Pracovní nabídka
Pokud znáte Google Ads, Dotidot (PPC Bee), srovnávače zboží a orientujete se v PPC automatizaci, ale chcete jít v celém tématu ještě o krok dál, tak pokračujte ve čtení. Tam totiž práce zkušeného PPC specialisty v Alze teprve začíná.
Hledáme do našeho týmu mediorního/seniorního PPC specialistu, který se dokáže na PPC kampaně dívat v širším kontextu businessu jednotlivých segmentů a zemí. Specialistu, který chápe, že ROAS není ultimativní cíl, ale že také záleží na tom, jakým způsobem ho dosáhneme. Specialistu, který se dokáže bavit s lidmi z ostatních oddělení a využívat tyto informace k lepší správě PPC kampaní.
Pokud vnímáte obor PPC podobným způsobem - skvělé! Budeme si rozumět. Vojta zastřešuje tým Performance a hledá dalšího nadšence do digital marketingu, který si s nimi bude rozumět po pracovní i osobní stránce. V PPC týmu je nás jinak 13 a spravujeme kampaně v češtině, slovenštině, němčině, maďarštině a do budoucna nás toho čeká ještě mnohem víc. Držíme pospolu, školíme se navzájem a navštěvujeme pravidelně externí školení.
Jací jsme a koho hledáme? ????????
- Náš digital marketing je celý in-house a chceme, abyste znali nejen PPC, ale abyste měli i všeobecný přehled v rámci celého marketingu.
- Máme volné ruce v tom, co vytváříme a zároveň chápeme, že výsledky jsou důležité.
- Snažíme se být samostatní, hodně se ptáme na neznámé a pomáháme si navzájem.
- Zároveň jsme prostě obchodní firma, a tak hledáme toho, kdo chápe, že optimalizace a maximalizace výkonu je opravdu důležitá.
- Chceme, aby vás bavila čísla a vaše analytické schopnosti byly na jedničku s hvězdičkou.
Jaká bude pracovní náplň? ????
- Dostanete přidělenou část businessu, o kterou se budete starat skrz všechny Performance kanály (především PPC v Googlu a Skliku a Srovnávače zboží).
- Čekáme, že do hloubky porozumíte tomu, jak svěřené produktové segmenty fungují, kdo je nakupuje a jakým způsobem funguje daný výsek trhu.
- Získáváme přesahy ať už do hloubky (automatizace, skripty, analytika) nebo do šířky (ostatní online i offline kanály, branding, strategie). Chceme vědět, jakou úlohu hrají naše kampaně v komplexním marketingovém mixu Alzy.
- Téměř vše se snažíme doměřit a vědět díky datům více. Reporting, vyhodnocování a analýzy jsou součástí naší denní práce.
- Potřebujeme, aby všichni naši PPC specialisté chápali fungování Alzy skrz naskrz, byli propojení s ostatními odděleními (nákupem, zbytkem marketingu, a dalšími) a dobře znali našeho zákazníka. Nedíváme se proto pouze na data z Performance kanálů. Dáváme si je do kontextu s obchodní realitou a hledáme co nejlepší řešení pro daný problém a chvíli.
Proč dělat PPC u nás? ????
- Nemáme agentury, děláme si vše sami a to včetně atribučního modelu.
- Od začátku vás bude provázet buddy, který vám s úvodní adaptací pomůže.
- Můžete testovat, zkoušet novinky na trhu, a pokud to bude fungovat, máte ve svých kampaních a segmentech volnou ruku.
- Máme pravidelné meetingy, školení, sdílíme si know-how, pomáháme si. A občas učíme na vysokých školách či online kurzech.
- Každý máme jiný background – někdo studoval lingvistiku, jiný právo a někdo informatiku. To nám dává i jiná než pracovní témata po práci k pivu. ????
A co dál? ????
- Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, zbytek můžeme být na homeoffice.
- Máme kanceláře s živými stromy, fotbálkem, ping-pongem, posilovnou a meetingy probíhají třeba i v kavárně.
- Slevy získáte na celý sortiment Alzy. Nejzajímavější jsou u našich privátních značek.
- Využívat můžete MultiSportku nebo další zvýhodněné vstupné přes firmu.
- To samé platí pro interní a externí kurzy – nejen během adaptace vás čeká spousta školení. Po nějaké době počítejte s kurzy od Google, Seznamu nebo zapojení se jako účastník nebo dokonce i lektor do naší online akademie.
- Máme standardní 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
- A spoustu dalších benefitů – jako jsou stravenky, finanční odměny k pracovnímu výročí, bezplatnou právní a psychologickou poradnu aj.