Administrativní pracovník, referent junior
O pozici
Pracovní nabídka
Vaší prací bude:
• Komunikace s dodavateli a odběrateli cizojazyčných titulů
• Budete důležitou administrativní podporou kolegům a kolegyním při zajišťování skladových zásob
• Naceňování nových titulů a zpracovávání ceníků do našeho e-shopu
• Vyhodnocování objemu prodejů a potřeby nákupu dle jednotlivých nakladatelů
• Objednávání zahraničních titulů
• Zpracovávání dodacích listů
• Reklamace poškozených a nedodaných titulů u jednotlivých nakladatelů
Co budete k práci potřebovat:
• Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání.
• Češtinu nebo slovenštinu slovem i písmem (nutná podmínka).
• Užívat anglický jazyk alespoň na úrovni B1 (další jazyky výhodou – nikoli podmínkou, zejména francouzština nebo němčina).
• Ochotu a schopnost pracovat v týmu.
• Organizační a obchodní schopnosti.
• Pečlivost, zodpovědnost.
• Projevovat zájem o dění kolem sebe; samostatnost. Toužit učit se nové věci, hledat širší kontext.
• Základní technické dovednosti s PC (MS Excel, MS Word), další dovednosti v oblasti informačních technologií výhodou.
• Aktivní zájem o literaturu.
Nabízíme:
• Kolektiv, který vám se vším bude pomáhat, a naopak si rád nechá poradit.
• Příležitost podílet se na zkvalitňování služeb a rozvoji Megabooks.
• Možnost kariérního růstu.
• Po zaučení možnost práce z domova (Home office).
• Týden dovolené navíc.
• Příspěvek na stravování.
• Odměna za loajalitu v podobě příspěvku na volnočasové aktivity a příspěvku na penzijní připojištění.
• Možnost dalšího profesního vzdělávání.
• A mnoho dalšího...