Account Manager - Marketplace

Jméno/Firma
Shoptet, a.s.
Pracoviště
Rohanské nábřeží 670/17, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština, Slovenština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Shoptet je jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu. Pomáháme firmám i jednotlivcům snadno začít a rozvíjet jejich podnikání online. Nabízíme nekonečné možnosti pro e-shopy – od pronájmu, přes platební služby až po propojování s profesionály z oboru.

V této roli budeš budovat a udržovat vztahy s vývojáři doplňků a partnery, analyzovat a optimalizovat výkon doplňků a pomáhat nám růst na všech trzích. Jde o to, abys byl/a schopen/na efektivně vykonávat a upravovat procesy za chodu, optimalizovat pro rychlost, ale přitom nedělat kompromisy v kvalitě. Být ???? dobře organizovaný/á by pro tebe mělo být přirozené.

Budeš součástí našeho týmu Marketplace, který patří do produktového oddělení.
Se Shoptetem je založení e-shopu nesmírně jednoduché a přímočaré. Na vše ostatní jsou tu doplňky, aplikace, které klientům pomohou rozšířit možnosti e-shopu. ⚙️ V týmu Marketplace se zaměřujeme na naše partnery a vývojáře: ty, kteří vytvářejí a spravují doplňky. Portfolio našich partnerů a vývojářů neustále rozvíjíme a zajišťujeme jejich spokojenost a pro nás hladké a škálovatelné procesy.

Co bude tvojí náplní práce?

  • Tvořit, spravovat a neustále rozvíjet portfolio doplňků pro Shoptet Marketplace.
  • Vyhodnocovat a upřednostňovat příležitosti ke skvělým strategickým partnerstvím.
  • Vyřizovat požadavky na nové doplňky – od prvního kontaktu až po jejich uvedení na trh, přičemž budeš pracovat s naším CRM systémem (Salesforce).
  • Strukturovat, vyjednávat a dotahovat komplexní obchody, kde budeš mít velkou míru samostatnosti.
  • Úzce spolupracovat s Customer Care týmem na řešení případných problémů.
  • Koordinovat se s našimi kolegy napříč firmou (produkťáky, marketing, Customer Success) při tvorbě portfolia doplňků.
  • Sledovat konkurenci a trendy v e-commerce, abys udržel/a krok s potřebami a očekáváními našich zákazníků.
  • Analyzovat výkonnost doplňků a příjmové toky, a přicházet s nápady na jejich efektivní monetizaci.


Mělo by ti také vyhovovat, když se tvoje agenda rychle posouvá a přináší spoustu změn, výzev, složitostí a nejednoznačností - a v tom si umět dokázat najít vlastní cestu. ???? V Shoptetu se lidem daří, když jsou flexibilní, proaktivní a když jim záleží na našich klientech a partnerech.

Co od tebe očekáváme?

  • 3 až 5 let zkušeností na pozici zaměřené na klienty v technologickém odvětví (agentura, SaaS, AdTech).
  • Zkušenosti v oblasti B2B prodeje/Account management nebo Partnership management.
  • Silná schopnost pracovat samostatně a organizovaně, schopnost práce v CRM je nezbytná.
  • Ownership pozice, schopnost řešit problémy a data-driven rozhodování.
  • Vynikající komunikační a interpersonální dovednosti se znalostmi rodilého mluvčího češtiny/slovenštiny, plynulá angličtina.
  • Bude super, pokud jsi z Prahy a nevadí ti příležitostně cestovat třeba na Slovensko.


Vzhledem k důležitosti doplňků v Shoptetu bys měl/a mít také skvělé písemné a ústní komunikační dovednosti při jednání s partnery a vývojáři, takže zkušenosti s vyjednáváním a asertivní komunikační dovednosti jsou rozhodně výhodou. ????️ Předchozí technické zkušenosti nejsou nutností, nicméně znalost základů se hodí.

Co ti za to nabídneme?

  • Skvělé kolegy se zkušenostmi z předních společností v oboru, rychlé, ale přátelské prostředí, kde je klíčová týmová práce a férová a transparentní firemní kultura.
  • 5 týdnů dovolené, 4 extra volné dny na cokoli a dorovnání mzdy při nemocenské nebo péči o blízké do 100 %.
  • Příspěvek na Multisportku, stravenkový paušál, odměna za doporučení nového kolegy.
  • Zvýhodněný Shoptet tarif pro tvůj vlastní e-shop.
  • Budget na vlastní vzdělávání, kurzy angličtiny a Interní systém vzdělávání “Masterclass” nebo například “Manažerská Akademie”.
  • Počítač dle tvého výběru (Mac nebo Win) a výhodný mobilní tarif pro tebe a tvé blízké.
  • Opravdu nám záleží na duševním zdraví zaměstnanců a nabízíme možnost využít 6 terapií za rok.
  • Kanceláře v Holešovicích (PORT7), velká zásoba kávy od Nordbeans, ovoce, zelenina a další zdravé svačinky.
  • Máme skvělé komunitní eventy - týmové večeře, narozeniny, firemní piva nebo teambuildingy.


Jak bude vypadat náš hiring proces?

Nejprve se potkáš na intro callu s recruiterem.
Poté se potkáš na 1on1 S naším Head of Marketplace.
Poté tě čeká vypracování CS a její následná prezentace s týmem Marketplace.
Zpětná vazba a nabídka spolupráce ????!