Ministerský rada v odboru vnitřní správy (SM 320 005)

Jméno/Firma
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Státní zaměstnanci
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

O nás

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

 

Přidejte se k nám! Více informací se dozvíte na: Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo ministerský rada v odboru vnitřní správy (SM 320 005).

Náplň práce:

  • koordinace vývoje elektronické spisové služby, elektronického oběhu dokumentů i nastavení procesů a jejich optimalizace/redesign a agendových systémů v resortu MPSV;
  • zpracovávání provozního testování, příprava modifikací a zajišťování
    jejich integrity a poskytování podpory uživatelům v elektronické spisové službě a v systémech zpracovávajících dokumenty;
  • vykonávání metodické, konzultační a poradenské činnosti v oblasti řízení oběhu dokumentů;
  • vykonávání koncepční a normotvorné činnosti ministerstva v oblasti řízení oběhu dokumentů;
  • podílení se na tvorbě resortně závazných předpisů s nejširšími a zásadními dopady do poměrů organizačních složek státu s rozsáhlými věcnými a právními vazbami na další společenské systémy;
  • podílení se na optimalizaci aplikace Sharepoint s cílem jejího efektivního využívání;
  • podílení se na vývoji vnitřních podpůrných IT aplikací MPSV a zajišťování součinnosti s odborem informatiky při jejich vývoji a správě; ve spolupráci s věcnými útvary analyzování a nastavování procesů a workflow v oblasti oběhu dokumentů;
  • zabezpečování procesní podpory uživatelů v oblasti oběhu dokumentů;
  • zpracovávání připomínek k zákonům, vyhláškám a jiným právním normám
    v oblasti archivnictví a spisové služby;
  • provádění systémové analýzy nejsložitějších procesů a požadavků uživatelů
    ve spisové službě a v systémech zpracovávajících dokumenty,
    např. s celostátním nasazením včetně návrhů databází a integrace s existujícími systémy;
  • příprava a zabezpečování školení uživatelů v oblasti oběhu dokumentů;
  • plnění úkolů dle pokynů ředitele, ve své činnosti je služební místo přímo podřízené řediteli odboru vnitřní správy.

Co od Vás očekáváme:

  1. je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
  2. dosáhl věku 18 let;
  3. je plně svéprávný;
  4. je bezúhonný;
  5. dosáhl vysokoškolského vzdělání v magisterském studijním programu;
  6. má potřebnou zdravotní způsobilost;
  7. má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pružná služební doba;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • peněžitý příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
  • další vzdělávání státních zaměstnanců;
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny (pouze Praha);
  • zaměstnanecké benefity z fondu kulturních a sociálních potřeb.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění