Referent/ka - administrativní pracovník
Město Krásno
Krásno
Plný
Administrativa
21 000 Kč - 30 000 Kč
1. 11. 2024
O pozici
Druh práce:
" Hlavní náplní pracovníka bude příprava podkladů pro činnosti zejména na úseku finančního účetnictví, daní a poplatků a dalších ekonomických agend
" Zpracování podkladů souvisejících s dotačně podporovanými projekty
" Administrativní práce
" Spolupráce při evidenci majetku obce, správa a zajištění inventarizace majetku a závazků
" Spolupráce při přípravě podkladů pro agendu vedení města
Pracovní činnosti:
" Vykonávání dílčích administrativních činností
" Obsluha kancelářské techniky, skenování dokumentů
" Příprava podkladů a dokumentů pro nadřízeného zaměstnance
" Třídění písemností a vedení jejich evidence
" Archivace dokumentů.
" Vystavování a evidence faktur
" Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů
požadavky:
" znalost právních předpisů týkajících se veřejné správy a samosprávy, zejména:
zákona č. 128/2000Sb., o obcích v platném znění výhodou
" praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou
" znalost účetního programu KEO výhodou
" dobrá uživatelská znalost práce na PC
Lhůta pro podání přihlášek do 6. 11. 2024 do 12.00 hodin. Případné dotazy na telefon zobrazit tel. číslo
Nástup: od 01.12. 2024, popřípadě dle dohody již od 11. 11. 2024. V nejzazším případě nástup po dohodě 02. 01. 2025. Pracovní smlouva na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce.