Marketing & PR - Výkonná asistentka dobročinné organizace (až 90% HO)

Jméno/Firma
SALURA
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Zkrácený, Živnostenský list, Brigáda
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Hledáme kolegyni do týmu DOBROČINNÉ organizace v rámci našeho celosvětově UNIKÁTNího konceptu a nově spouštěné platformy se zaměřením na podporu a financování společensky odpovědných a charitativních účelů a projektů. Buďte "Parťačka" pro něco skutečně smysluplného a skutečně "Dobrého"…

Umožnujeme až 90% HomeOffice ( ALE! Buďte z Prahy + příp. cca 50km okolo ), časový rozsah: cca 15 - 20 hod / týden ( z toho aspoň cca 8-10h týdně v době Po-Pá 9-16 )! Mějte, prosíme, čestinu slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího !

Nástup možný ihned - Možno jako brigáda, i při MD !!! Příp. i při studiu (skvělé zkušenosti a příp. i reference)

Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky". Rozhodněte ale nezůstanete zcela bez odměny ! Peníze ale principiálně NEmůžou být Vaší prioritou !

Náplň práce:

  • realizace marketing./komunikačních kroků + podílení na kreativní části - správa sociálních sítí, komunikace s influencery, email. a jiné kampaně, atd/atp.

  • koordinace jednotlivých marketingových kroků a PR s kolegy a spolupracujícími subjekty, příp. i podílení se na marketing / PR a komunikační strategii, popř. i na rozvoji jednotlivých projektů

  • administrativa, organizace jednání, reporting, kompletace dokumentů a komunikace i např. s právníky a účetní, komunikace s dodavateli a dalšími spolupracujícími subjekty

  • podílení se na jednoduché správě webu a e-shopu, a další / jiné operativní záležitosti

Požadavky:

  • opravdu DOBRÝ lidský charakter, loajalitu, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, samostatnost – vše myšleno zcela vážně !

  • smysluplnou kreativitu, schopnost a ochotu promptně reagovat, učit se a ihned aplikovat efektivně poznatky do praxe

  • alespoň mírně NADprůměrné komunikační schopnosti a dovednosti! (komunikace i s top-management firem a institucí )

  • aktivní orientaci především v online marketingu a PR ve smyslu sociálních sítí, copywritingu, e-mailingu, SEO, PPC, apod.

  • výhodou ( nikoli však podmínkou ! ) např. zkušenosti / znalosti tvorby nebo správy webu, e-shopu, grafiky, videí, AI, atd.

  • dále jinak standardní požadavky...

Získáte:

  • práci, která má skutečný SMYSL, Prestiž a opravdovou HODNOTU!

  • po ověření funkčnosti spolupráce a při dlouhodobé spolupráci Velmi, Velmi NADstandardní ohodnocení ! (základ % + významné bonusy a další )

  • flexibilní pracovní dobu po dohodě s nadřízeným, firemní telefon, ntb, a příp. mnoho dalšího

  • možný kariérní růst / rozvoj a možnost být součástí celosvětově UNIKÁTNÍho konceptu !

CV zasílejte POUZE s aktual. FOTO a ideálně s doplněním v jakých hodinách Po-Pá je s Vámi nejlepší se spojit !

Budeme se těšit…