Supervizor v účetním týmu
O pozici
Pracovní nabídka
ASB Group je profesionální outsourcingová společnost poskytující služby nadstandardní úrovně v oblasti zakládání společností, účetnictví, reportingu, daňového poradenství, korporátního poradenství a mzdové agendy. Vznikla v roce 2002 a na pobočkách v Praze, Varšavě, Bratislavě, Budapešti a nově také Toruni zaměstnává přes 350 lidí. ASB Czech Republic s.r.o. právě rozšiřuje své řady - posilujeme náš účetní tým a hledáme vhodného uchazeče/ku na pozici Supervizor účetního týmu. Jste-li controllingový nebo účetní odborník a nadšenec s výbornými komunikačními dovednostmi a zkušenostmi s vedením a koordinací malého týmu, pak hledáme právě vás!
Jaká bude vaše náplň práce:
Svěříme vám zpracování klientský zakázek (dle české legislativy), budete mít možnost podílet se na řešení složitějších účetních případů ve spolupráci s manažerkou týmu. Budete zodpovědní za přípravu roční účetní závěrky a přípravu podkladů pro podání daňových přiznání ve spolupráci s daňovým oddělením. Dále budete mít na starosti přípravu podkladů pro pravidelný měsíční reportingu pro klienty, implementaci nových klientů a možnost podílet se na due dilligence. Získáte možnost naučit se novým věcem a pracovat na nestandardních projektech napříč všemi týmy.
- odborná podpora účetního týmu: Poskytování expertních znalostí a podpory v případě složitějších účetních transakcí včetně zajišťovacího účetnictví, obchodování s cennými papíry a restrukturalizací obchodních společností.
- vedení komplexních klientských projektů: Zajišťování, že všechny klientské projekty jsou vedeny s maximální pečlivostí a efektivitou, Koordinace klientských skupin: udržování efektivní komunikace s klienty a zajištění spolupráce mezi účetními a klienty.
- pravidelný manažerský reporting – IFRS, funkční měna
- nastavování spolupráce s novými klienty: Rozvíjení vztahů s potenciálními klienty a zajištění hladkého přechodu na naše služby, Práce na specifických projektech
Co od vás očekáváme:
- Minimálně 4 roky zkušeností v oblasti auditu nebo controllingu, nebo minimálně 6 let zkušeností v účetní a poradenské oblasti.
- Znalosti a praxi ve složitějších účetních operacích, jako jsou zajišťovací účetnictví, interní transakce a obchodování s cennými papíry.
- Zkušenost s přípravou individuálních nebo konsolidovaných účetních závěrek.
- Znalost IFRS je výhodou.
- Výborná znalost excelu
- Komunikativní znalost anglického jazyka.
Co vám můžeme nabídnout:
- zajímavou práci zejména pro zahraniční klientelu
- flexibilní úvazek (plný i zkrácený)
- přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (skvělá dopravní dostupnost)
- profesní růst a odborné vzdělávání
- zajímavé platové ohodnocení + pravidelné bonusy
- zaměstnanecké benefity (dovolená navíc, stravenkový paušál, systém cafeterie - individuální čerpání benefitů, Multisport karta
- jazykové a odborné vzdělávání, pravidelné teambuildingy
- flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova
- občerstvení na pracovišti každý den