Supervizor v účetním týmu

Jméno/Firma
ASB Czech Republic, s.r.o.
Pracoviště
V celnici 1031/4, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

ASB Group je profesionální outsourcingová společnost poskytující služby nadstandardní úrovně v oblasti zakládání společností, účetnictví, reportingu, daňového poradenství, korporátního poradenství a mzdové agendy. Vznikla v roce 2002 a na pobočkách v Praze, Varšavě, Bratislavě, Budapešti a nově také Toruni zaměstnává přes 350 lidí. ASB Czech Republic s.r.o. právě rozšiřuje své řady - posilujeme náš účetní tým a hledáme vhodného uchazeče/ku na pozici Supervizor účetního týmu. Jste-li controllingový nebo účetní odborník a nadšenec s výbornými komunikačními dovednostmi a zkušenostmi s vedením a koordinací malého týmu, pak hledáme právě vás!

Jaká bude vaše náplň práce:

Svěříme vám zpracování klientský zakázek (dle české legislativy), budete mít možnost podílet se na řešení složitějších účetních případů ve spolupráci s manažerkou týmu. Budete zodpovědní za přípravu roční účetní závěrky a přípravu podkladů pro podání daňových přiznání ve spolupráci s daňovým oddělením. Dále budete mít na starosti přípravu podkladů pro pravidelný měsíční reportingu pro klienty, implementaci nových klientů a možnost podílet se na due dilligence. Získáte možnost naučit se novým věcem a pracovat na nestandardních projektech napříč všemi týmy.

  • odborná podpora účetního týmu: Poskytování expertních znalostí a podpory v případě složitějších účetních transakcí včetně zajišťovacího účetnictví, obchodování s cennými papíry a restrukturalizací obchodních společností.
  • vedení komplexních klientských projektů: Zajišťování, že všechny klientské projekty jsou vedeny s maximální pečlivostí a efektivitou, Koordinace klientských skupin: udržování efektivní komunikace s klienty a zajištění spolupráce mezi účetními a klienty.
  • pravidelný manažerský reporting – IFRS, funkční měna
  • nastavování spolupráce s novými klienty: Rozvíjení vztahů s potenciálními klienty a zajištění hladkého přechodu na naše služby, Práce na specifických projektech

Co od vás očekáváme:

  • Minimálně 4 roky zkušeností v oblasti auditu nebo controllingu, nebo minimálně 6 let zkušeností v účetní a poradenské oblasti.
  • Znalosti a praxi ve složitějších účetních operacích, jako jsou zajišťovací účetnictví, interní transakce a obchodování s cennými papíry.
  • Zkušenost s přípravou individuálních nebo konsolidovaných účetních závěrek.
  • Znalost IFRS je výhodou.
  • Výborná znalost excelu
  • Komunikativní znalost anglického jazyka.

Co vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou práci zejména pro zahraniční klientelu
  • flexibilní úvazek (plný i zkrácený)
  • přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (skvělá dopravní dostupnost)
  • profesní růst a odborné vzdělávání
  • zajímavé platové ohodnocení + pravidelné bonusy
  • zaměstnanecké benefity (dovolená navíc, stravenkový paušál, systém cafeterie - individuální čerpání benefitů, Multisport karta
  • jazykové a odborné vzdělávání, pravidelné teambuildingy
  • flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova
  • občerstvení na pracovišti každý den