Recepční

Jméno/Firma
Future Recruitment s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Technika, elektrotechnika a energetika
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici recepční. Pracujte na pozici Recepční, kde vaší hlavní zodpovědností bude vítání klientů a to vždy s úsměvem :-), dále budete zajišťovat plynulý chod recepce, komunikovat a organizovat schůzky. Naším klientem je mladá, dynamická společnost. Využijte příležitosti a staňte se součástí týmu, kde vám bude každý den přinášet nové výzvy a příležitosti k osobnímu i profesnímu růstu.

Náplň práce:

  • Jako Recepční budete mít klíčovou roli v poskytování výjimečného zákaznického servisu tím, že přivítáte každého klienta přívětivě a profesionálně. Vaše organizační schopnosti budou klíčové při zpracování objednávek, kontrole jejich správnosti a doplňování chybějících údajů, abyste je bezchybně zakládali do našeho systému. Vaše dovednosti v přípravě a řízení dokumentace budou také nepostradatelné, také budete přijímat hovory, kontaktovat zákazníky prostřednictvím zákaznické podpory a komunikovat se zákazníky. Váš pracovní den bude pestrý a plný interakce s lidmi, od setkávání se zákazníky na recepci až po třídění příchozí pošty, a to ať již papírové či elektronické, tak abyste zajišťovali plynulý a efektivní provoz recepce.
  • V rámci této pozice budete rovněž připravovat podklady, odchozí poštu a poskytovat administrativní podporu napříč různými odděleními. Budete také odpovědní za zpracování úkolů přidělených managementem. Při tom všem bude udržování pořádku v prostorech pro zákazníky neodmyslitelnou součástí vaší práce, čímž zajistíte, že každý návštěvník bude odcházet pozitivně naladěn.
  • Kromě rutinních úkolů recepční se stanete také důležitým spojovacím článkem mezi zákazníky a kolegy ve společnosti. Budete reportovat přímo manažerovi zákaznického servisu, čímž se otevře příležitost k diskusi o potenciálních zlepšeních a inovacích v rámci recepce a celkové zákaznické zkušenosti.

Požadavky:

  • Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
  • Schopnost efektivně organizovat práci a řídit více úkolů najednou
  • Pokročilá znalost práce s PC a kancelářskými programy
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Zkušenosti na podobné pozici výhodou

Společnost nabízí:

  • Firemní benefity včetně výuky angličtiny
  • Velmi příjemné prostředí v malé rodinné firmě
  • Multisport karta pro volnočasové aktivity
  • Možnost nákupu firemních produktů za zvýhodněné ceny
  • 5 sick days ročně