HR Generalist - plný nebo zkrácený úvazek

Jméno/Firma
ENERGON Consulting a.s.
Pracoviště
Dobříš
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Personalistika a HR
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Rozšiřujeme náš tým o zkušeného, všestranného a přátelského člověka s vášní pro personalistiku a HR. Stanete se nepostradatelným členem naší malé HR komunity, ve které budete mít na starosti především pracovněprávní záležitosti, vnitřní předpisy, správu personálního systému a onboarding.

Co Vás čeká

  • Zajišťování administrativních činností v rámci životního cyklu zaměstnance a personálních procesů včetně správy a aktualizace dokumentace – vedení osobních složek, orientace, vznik/změny/ukončení pracovněprávních vztahů, roční daňová agenda (Prohlášení poplatníka, Žádost o roční zúčtování záloh a daňového zvýhodnění).
  • Průběžné sledování legislativy včetně efektivní implementace změn.
  • Pořizování a správa personálních dat v systému plusPortal – do budoucna bychom systém rádi rozšířili o další moduly a Vy budete jedním z klíčových uživatelů.
  • Oznamování nástupů, výstupů a změn na zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení.
  • Pracovněprávní poradenství pro zaměstnance i manažery.
  • Tvorba a aktualizace vnitřních předpisů.
  • Spolupráce na nastavení souvisejících HR procesů (onboarding, offboarding, evidence pracovní doby, …).
  • Administrativa spojená s BOZP a pracovnělékařskými službami.
  • Zastřešení a rozvoj dalších HR aktivit a projektů dle potřeby (nábor, vzdělávání, odměňování, benefity, …).
  • Úzká spolupráce se mzdovými účetními, manažery a externími partnery pro oblast personalistiky a mezd.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Plný nebo zkrácený úvazek dle vaší preference.
  • Přátelské pracovní prostředí a kolegy, kteří Vás nenechají v nesnázích (zaučení samozřejmostí).
  • Místo výkonu práce v kanceláři na Dobříši s možností parkování i práce z domova.
  • Pestrou pracovní náplň a možnost zastřešit zajímavé HR projekty.
  • Výkonnostní odměny.
  • Odborné vzdělávání, 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál 100 Kč/odpracovaný den.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Praxi na obdobné pozici.
  • Výbornou orientaci v zákoníku práce a souvisejících předpisech.
  • Preciznost, důslednost, schopnost rychle se přizpůsobit změnám, samostatně řešit problémy a dotahovat úkoly do zdárného konce v požadovaném čase a kvalitě.
  • Velmi dobrá znalost aplikací Microsoft 365, především Excel, Word, Teams a obecně kladný vztah k digitalizaci a technologiím ulehčující administrativní práci.
  • Dokážete vidět věci procesně, zefektivnit, případně nastavit procesy a vzájemně je provázat.
  • Schopnost spolupracovat napříč různými odděleními a společnostmi.
  • Diskrétnost – dokážete udržet důvěrné informace a zachovat profesionální přístup v každé situaci.
  • Výborné komunikační dovednosti a zaměření na klienta.
  • Řidičský průkaz skupiny B a ochota cestovat výhodou.
  • Zkušenost se mzdovou agendou výhodou.

O nás

Jsme Energon Consulting, centrum sdílených služeb, které bylo založeno v roce 2018 s cílem poskytovat podporu společnostem v rámci skupiny Energon Holding. Naše služby zahrnují finanční řízení, vedení účetnictví, správu IT, HR, marketing a organizační rozvoj.
 
Díky menší velikosti našeho týmu, který čítá kolem dvaceti lidí, se nám daří udržovat přátelskou atmosféru. Podle nedávného průzkumu naši zaměstnanci nejvíce oceňují přátelský kolektiv, férový přístup a kvalitu práce svých týmů.
 
ENERGON HOLDING je česká skupina, která se již 25 let specializuje na technologické dodávky a související služby v oblasti energetiky.

Více na našem webu energon-consulting.cz

Napište nám

Myslíte, že by nám to spolu klapalo? V tom případě nám odpovězte a rádi Vás poznáme. Ozveme se každému zájemci.