Úředník/ce - referent/ka oddělení, oddělení právní, personální a organizační, odbor kancelář tajemníka

Jméno/Firma
Město Bruntál
Pracoviště
Bruntál
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
21 000 Kč - 30 000 Kč
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Úředník/ce - referent/ka oddělení, oddělení právní, personální a organizační, odbor kancelář tajemníka na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Další požadavky: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - znalost práce na PC, - znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně kterých zákonů, - znalost zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, - dobré komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita, - řidičský průkaz sk. B výhodou. Nabízíme: - Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity. Charakteristika vykonávané pozice: Zajištění agendy vzdělávání zaměstnanců vč. zajištění a kontroly financování a čerpání rozpočtu; zajištění agendy evidence smluv a registru smluv; zajištění administrativy a spisové služby oddělení. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 11.11.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL