Bezpečnostní referent / referentka, 9. platová třída
Hasičský záchranný sbor…
Ostrava
Plný
Chemie a potravinářství
21 000 Kč - 30 000 Kč
1. 11. 2024
O pozici
Žádost o přijetí s přehledem dosavadní praxe a životopisem podejte do 3.11.2024 na adresu: Hasičský záchranný sbor Moravskoslezského kraje, oddělení personální a PaM, Výškovická 40, 700 30 Ostrava - Zábřeh nebo e-mailem: e-mail přes odpovědní formulář
Vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Charakteristika vykonávané práce:
- je přímo podřízen vedoucímu pracoviště správy majetku HZS MSK,
- prověřuje a kontroluje nezávadnost pracovního prostředí z hlediska bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti práce,
- v rámci kontrol nezávadnosti pracovního prostředí z hlediska bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti práce spolupracuje s referentem majetkové správy zodpovědným za organizaci a zabezpečení v oblasti energetiky,
- předkládá návrhy na odstranění nedostatků zjištěných při kontrolách bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti práce,
- zpracovává rozbory úrazovosti a nemocnosti,
- šetří havárie a poruchy s důsledky na zdraví a životy zaměstnanců včetně havárií a poruch zaviněných zaměstnanci,
- zajišťuje styk s vnějšími orgány bezpečnosti a hygieny,
- školí a ověřuje úroveň znalostí zaměstnanců z oblasti bezpečnosti,
- organizuje a zabezpečuje oblast ekologie HZS MSK,
- zpracovává statistické výkazy a rozbory v oblasti odpadového hospodářství,
.- kontroluje fakturované spotřeby energií dle evidence spotřeb, včetně podpisu faktury, přiřazením nákladového střediska s vyznačením hodnoty a jednotky spotřeby na fakturu,
- vyjadřuje se ke stavebním a kolaudačním řízením z pohledu BOZP a ŽP,
- zpracovává podklady pro fakturaci jiných subjektů, konkrétně pro bufet na CHS Ostrava - Zábřeh, ČHMI - Karviná a Ovanet,
- na základě jmenování ředitele HZS MSK pracuje v poradních orgánech a komisích,
- při plnění pracovních povinností řídí osobní motorové vozidlo (ŘP sk. B), účastní se proškolování zaměstnanců v této oblasti,
- v rámci plnění svěřených úkolů dodržuje interní předpisy bezpečnosti práce.
Další požadavky:
- znalost práce na PC - MS Word, Excel
- řidičský průkaz sk. B
- umění jednat s lidmi, samostatnost, zodpovědnost, svědomitost, komunikativnost