Co budete mít na starosti:
- Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle toho, co vám a klientovi vyhovuje nejvíce.
- Naslouchat, ptát se a analyzovat představy a přání klienta tak, abyste pro něj byli schopni najít co nejlepší finanční řešení, dobře mu poradit a nastavit jeho osobní finanční plán. K ruce budete mít zkušené kolegy na pobočce, mentora a podpůrné týmy.
- Spravovat klientská data v moderních systémech a aplikacích – žádné stohy papíru u nás nečekejte, ale těšte se na nejmodernější bankovnictví v tabletu.
Jak poznáte, že vám práce u nás půjde:
- Jste rád/a v kontaktu s lidmi – jsme tu pro klienty, úsměv na tváři a profesionální přístup je u nás samozřejmostí.
- Chcete se naučit, jak dělat obchod, anebo se v něm ještě více zdokonalit. Rádi do svého týmu přivítáme nováčky i zkušenější kolegy.
- Máte ukončené vzdělání s maturitou.
Čím vás (kromě jiného) podpoříme?
- Našlapanou 6měsíční adaptací, během které se budete učit od těch nejlepších – první týdny strávíte intenzivním vzdělávacím programem a praktickým zkoušením v naší virtuální pobočce, abyste úspěšně získali certifikace, které Vám celé zaplatíme.
- Mentoringem a profesním vzděláváním v oblasti financí a poradenství, které se vám bude hodit i v osobním životě.
Odpovědi na otázky, které často zaznívají:
- Voláme pouze stávajícím klientům.
- Náš průzkum spokojenosti ukazuje, že 95 % klientů odchází z pobočky spokojených.
- Vážíme si šikovných lidí a umíme jim nabídnout kariérní posun. Po zapracování na pozici osobního bankéře získáte po 1. roce vlastní portfolio. Ve 3. roce si můžete další dovednosti rozvíjet na specializované pozici, vydat se cestou manažera, nebo se z pobočky přesunout na centrálu.
- Pracujeme s dosažitelnými cíli. Pomáhá nám přesný plán a rozmyšlené aktivity na několik týdnů dopředu.
- Certifikaci, která je takovým řidičákem všech bankéřů, díky naší pomoci zvládne každý, kdo bankéře dělat chce. K dispozici budete mít tréninkové centrum, pomoc manažerů a všech kolegů na pobočce.
Benefity
- Sickdays
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Zvýhodněné půjčky
- Příspěvek na stravování