HR Business Partner/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
* Zastřešení veškerých HR procesů pro svěřenou pobočku
* Podpora vedení pobočky při řešení personálních záležitosti
* Spolupráce s centrálním HR týmem na zajištění personální administrativy a podkladů pro mzdy
* Podílení se na implementaci firemní HR strategie a účast v lokálních či globálních projektech
* Podpora interní komunikace
* Příprava akcí pro zaměstnance
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
* Zkušenosti na obdobní pozici v HR alespoň 3 roky
* SŠ s maturitou nebo VŠ vzdělání
* Anglický jazyk na úrovni B1
* Velmi dobrou orientaci v zákoníku práce a schopnost ho v praxi aplikovat
* Samostatnost, empatie a schopnost dotahovat věci do konce
* Velmi dobrou znalost MS Office
* Řidičský průkaz skupiny B
Co vám můžeme nabídnout
* Zázemí perspektivní mezinárodní logistické společnosti s rodinnou tradicí
* Motivující finanční ohodnocení s řadou benefitů (stravenková karta, zvýhodněný telefonní tarif, dovolená nad zákonný rámec - 25 dnů po zkušební době, příspěvek zaměstnavatele na penzijní pojištění, příspěvek na volný čas: Multisport karta nebo cafeterie)
* Práci na plný úvazek, pružné rozvržení pracovní doby
* Pracoviště - České Budějovice
* Termín nástupu dohodou