Mzdová účetní

Jméno/Firma
Delirest services s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

O nás

Vášeň k jídlu nás spojuje již od roku 1991, dělá z nás mistry ve svém oboru a stále nás to baví. Díky skvělým lidem vykonáváme svou práci poctivě a s úsměvem. Naším cílem je spokojenost zákazníků i zaměstnanců.

Jsou samostatnost, spolehlivost a týmový duch hodnoty, kterými žijete? Termíny uzávěrek či ročních zúčtování berete jako přirozený adrenalin, bez kterého si už svoji práci ani nedovedete představit? Láká vás práce v malém přátelském týmu, kde se navzájem podržíme a fajn šéfovou, která se vás vždy zastane? Pak čtěte dál, protože možná hledáme právě VÁS!

Naše společnost je jednička v poskytování stravovacích služeb, a momentálně hledáme do našeho týmu šikovného člověka do oddělení mzdové účtárny.

Šanci dáváme i kandidátům s minimální praxí.

Jak si Vás představujeme?

  • praxe výhodou, příležitost ale dáváme i profesně juniorním uchazečům s motivací učit se
  • zákoník práce pro vás není jen prázdným pojmem - orientujete se v základních otázkách pracovně-právní oblasti
  • máte dobrou znalost práce na PC - především Excel
  • máte zkušenost se mzdovým SW - výhoda je znalost prostředí OK Base či Perm 3
  • jste týmový hráč
  • profesní rozvoj a vzdělávání pro vás nejsou jen prázdná slova

Co bude Vaší náplní práce?

  • komplexní zpracování mzdové agendy pro danou část našich provozů
  • zpracování nemocenských dávek
  • provádění měsíčních a ročních závěrek, RZD, ELDP
  • komunikace s OSSZ/PSSZ a zdravotními pojišťovnami-přihlášky/odhlášky zaměstnanců, měsíční přehledy
  • aktivní spolupráce s vedoucími přidělených poboček v oblasti mezd a personální agendy zaměstnanců

Co nabízíme my:

  • zázemí, stabilitu a dlouhodobý pracovní poměr u úspěšné stabilní společnosti
  • plný úvazek 40 hod/týdně, doba neurčitá
  • nástup možný ihned
  • mzdu na svém účtu vždy nejpozději 5. v měsíci - věříme, že jistota je pro naše kolegy důležitá
  • přátelský kolektiv – celý tým na centrále je moc fajn a šéfová i kolegyně z týmu se postarají, abyste se rychle adaptoval/a
  • další firemní benefity – zvýhodněné stravování v naší firemní restauraci, kde pochopíte, proč jsme na naši společnost tak hrdí????, ovoce do kanceláře, 5 týdnů dovolené, strukturovaný program školení, zázemí v moderní budově v Praze, možnost občasné práce z domova

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti