Referent /ka oddělení účetnictví odboru finančního

Jméno/Firma
Město Chrudim
Pracoviště
Chrudim
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
21 000 Kč - 30 000 Kč
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: - státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka - bezúhonnost Požadavky zaměstnavatele: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - orientace v zákoně o účetnictví a jeho aplikace pro vybrané účetní jednotky - orientace v zákoně o DPH a jeho aplikace pro vybrané účetní jednotky - orientace v zákoně o obcích - zkušenosti s elektronickým platebním stykem - dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel) - zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, loajálnost - výhodou praxe v účetnictví územních samospráv, zkouška zvláštní odborné způsobilosti (není nezbytností) Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny) - 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo - příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců - možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu - program zaměstnaneckých benefitů - Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - datum a podpis uchazeče - telefonní nebo e-mailový kontakt - K přihlášce je nutno připojit: -životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních s přesným popisem vykonávaných činností a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením); - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. - Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 8. 11. 20024, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – Odbor finanční“) na adresu: - Městský úřad Chrudim - Bc. Zuzana Dundáčková - vedoucí Odboru kanceláře tajemníka - Pardubická 67 - 537 16 Chrudim - Podání přihlášky v elektronické podobě: - • do datové schránky města Chrudim (3y8b2pi) - • elektronickou poštou ( Odpovědět na inzerát), pouze je-li zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). - V obou případech musí být zákonem požadované přílohy k přihlášce autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. - Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu. - Bližší informace k obsazovanému pracovnímu místu sdělí Ing. Marie Borská, vedoucí Odboru finančního (adresa: Městský úřad Chrudim, Odbor finanční, Pardubická 67, 537 01 Chrudim, e-mail e-mail přes odpovědní formulář, telefon zobrazit tel. číslo , mobil zobrazit tel. číslo ).