Business Support

Jméno/Firma
PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
Pracoviště
Hvězdova 1734/2c, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
1. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jaký bude tvůj tým
V současné chvíli budujeme nový tým, který bude mít na starosti podporu našich manažerů v rámci Risk Assurance. V širším support týmu je ale kolem 10 skvělých kolegů různých seniorit, kteří ti vždycky rádi poradí!

Na koho se můžeš spolehnout
Lenka je zkušená profesionálka, která je v PwC už sedmým rokem. Mnoho let strávila jako manažerka v HR a momentálně působí jako project manager a team leader v týmu RAS Central.

O čem bude Tvoje role

  • Administrativní podpora manažerům
  • Podpora při přípravě klientských nabídek - především v oblasti risk management procesu u nových zakázek
  • Správa rezervačního systému na lidské zdroje, správa interních databází
  • Podpora při fakturaci klientům a interní fakturaci
  • Vytváření pravidelného a standardního reportingu
  • Podpora pro další business analýzy
  • Podílení se na případných projektech, organizace týmových meetingů a další ad hoc úkoly

Co by Ti nemělo chybět

  • Proaktivní, pozitivní a samostatný přístup
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Dobrou znalost práce s MS Office (zejména Excel a Powerpoint)
  • Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost angličtiny
  • Zkušenosti v oblasti administrativy z velké firmy jsou výhodou

Čím Tě potěšíme my

  • Férová mzda plus placené přesčasy.
  • Placené volno: 20 + 5 dní, 3 wellbeing days a 2 dny navíc od firmy na konci roku.
  • Špičkovou technologii: Ultrabook a iPhone s neomezenými daty.
  • Benefit program s 30.000 body na dovolenou, vzdělávání, stravenky, sport, zdraví a další.
  • Podpora rozvoje a vzdělávání: školení na business a digital skills
  • Mimopracovní aktivity a Away Days: týmové ski weekendy, vodácké výlety, školení na Moravě.
  • Buddy systém a pravidelná zpětná vazba: konzultace s koučem pro další rozvoj a kariérní směr.
  • Plná kompenzace přesčasových hodin nebo extra dovolená.

PwC, to je největší auditní tým v České republice, ale i poradenské týmy, které se zaměřují na strategie, fúze & akvizice, restrukturalizace, finanční poradenství, daně, právo, technologie, data nebo forenzní analýzu. Zjisti, jak snadné je kombinovat tyto znalosti, když jsi na správném místě. Máme více než 364 000 kolegů ve 151 zemích. V PwC vytváříme inkluzivní pracovní prostředí, kde každý může být sám sebou a najde si své místo a příležitost k rozvoji. Zaujala Vás naše nabídka? Dejte nám o sobě vědět a probereme spolu další podrobnosti!

Ochrana osobních údajů pro žadatele o zaměstnání / Privacy Statement for Recruitment Applicants

#LI-ZS1