Referent / referentka zahraničních vztahů
Hasičský záchranný sbor…
Ostrava
Plný
Administrativa
21 000 Kč - 30 000 Kč
2. 11. 2024
O pozici
Zájemci o volné místo mohou podat žádosti o přijetí s přehledem dosavadní praxe a životopisem do 03.11.2024 na adresu: Hasičský záchranný sbor Moravskoslezského kraje, oddělení personální a PaM, Výškovická 40, 700 30 Ostrava - Zábřeh nebo e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
Vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Mzda 9. platová třída, dle dosažené praxe. Vhodné i pro absolventy.
Charakteristika vykonávané práce:
- zabezpečuje organizačně technické a administrativní práce související s činností ředitele HZS kraje,
- zabezpečuje organizačně technické práce související se zabezpečením akcí pořádaných HZS MSK,
- provádí činnosti v oblasti zajišťování zahraničních služebních styků, komunikace, koordinace a organizace aktivit spojených se zahraničními partnery a organizacemi u konání akcí hromadného charakteru HZS kraje,
- koordinuje časové a věcné návaznosti ve vztahu k zahraničním služebním cestám a provádí další úkony za účelem přípravy a následného zúčtování zahraničních služebních a pracovních cest,
- připravuje podklad pro přehled uskutečněných zahraničních cest příslušníků a zaměstnanců HZS MSK,
- vede agendu tuzemských cestovních příkazů, zpracovává podklad pro výplatu cestovních náhrad prostřednictvím mezd,
- spolupracuje na zpracování požadavků k projektům spolufinancovaných z prostředků EU, provádí dílčí úkoly na projektech v rámci administrace a realizace těchto projektů,
- v rámci mezinárodních vztahů zajišťuje překlady oficiálních dokumentů HZS kraje, jak pro potřeby zahraničních vztahů, tak pro potřeby mezinárodních projektů spolufinancovaných z EU,
- komplexně zajišťuje výkon spisové služby prostřednictvím systému elektronické spisové služby,
- termínově koordinuje obsazenost zasedacích místností a učeben stanice Ostrava - Zábřeh,
- vede agendu objednávek ubytování v rekreačních zařízeních HZS kraje,
- hmotně zodpovídá za pokladní hotovost, připravuje a zpracovává údaje a provádí další úkony za účelem zúčtování nákupů hrazených v hotovosti,
- sleduje pracovní a životní výročí ve vztahu k nárokům příslušníků a zaměstnanců vyplývajících ze služebních a ostatních předpisů,
- pravidelně se pro výkon své pracovní pozice vzdělává a účastní vybraných školení potřebných ke zdokonalování pro výkon funkce,
- dodržuje zásady bezpečnosti a ochrany zdraví při práci,
- při výkonu předmětného druhu práce řídí osobní služební motorové vozidlo,
- v rámci předmětného druhu práce řeší další úkoly stanovené vedoucím zaměstnancem.
Další požadavky:
- znalost práce na PC - MS Word, Excel
- řidičský průkaz sk. B
- úroveň znalosti anglického jazyka I. stupně
- umění jednat s lidmi, samostatnost, zodpovědnost, svědomitost, komunikativnost
Zaměstnanecké výhody: stravenky, 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna, příspěvek na produkty penzijního spoření.