HR Specialista - zaměření na nábor a HR marketing

Jméno/Firma
La Lorraine, a.s.
Pracoviště
U Kožovy hory 2748, Kladno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Tvá práce:

  • podpora náborových procesů (operátoři linek, technici, elektrikáři, skladníci, specialisté, administrativní pracovníci)
  • vystavování inzerátů a aktivní práce se sociálními sítěmi
  • telefonické prescreeningy kandidátů a organizace výběrových řízení
  • budování dlouhodobých vztahů s kandidáty, zajištění pravidelné komunikace a rychlé reakce na jejich potřeby
  • péče o kandidáta po celou dobu procesu náboru – od první komunikace až po onboarding
  • zajištění souladu náborových procesů s firemními hodnotami, včetně přátelského a respektujícího přístupu ke všem kandidátům
  • po zapracování možnost vedení vlastních náborových projektů
  • zlepšování náborových postupů na základě zpětné vazby a nových trendů v oblasti HR marketingu a Employer Brandingu
  • spolupráce na dalších HR projektech (onboarding, spolupráce se školami, trainee programy, náborové dny atd.)

Tvůj profil:

  • alespoň 1 rok praxe v oblasti náboru, ideálně modrých límečků ve výrobní firmě (z interního HR nebo z personální agentury)
  • v prostředí Teamio nebo LinkedIn jsi jako doma, běžně pracuješ i na sociálních sítích
  • výborná znalost češtiny (i gramatiky) a schopnost komunikace i v angličtině
  • základní znalosti Zákoníku práce
  • VŠ vzdělání v oboru HR či příbuzném velkou výhodou
  • schopnost zvládat více náborových projektů současně a dodržovat termíny
  • výborné komunikační dovednosti, umíš si získat důvěru kandidátů a interních klientů
  • výborné organizační dovednosti, umíš si stanovit priority a pracovat samostatně
  • víš, jak je v náboru důležité rychle reagovat a nenechávat kandidáty čekat
  • máš smysl pro detail a pečlivost, což ti pomáhá vést HR procesy kvalitně
  • pokud jsou pro tebe důležité hodnoty jako respekt, smysluplnost, důvěra, týmovost a otevřenost, tak si budeme rozumět????

Naše nabídka:

  • motivující mzda odpovídající zkušenostem, dovednostem a vzdělání
  • bonus na prázdniny a na Vánoce podle obchodních výsledků firmy
  • každoroční valorizace mzdy
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
  • práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
  • nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až vám doběhne výpovědní doba)
  • respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
  • pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
  • možnost profesního a kariérního růstu
  • důkladné a trpělivé zaškolení zkušenými kolegy (adaptační program a Buddy systém)
  • kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
  • 25 dnů dovolené (odpočinek je důležitý)
  • pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
  • mobilní telefon ( a když budeš chtít, tak můžeš využít i výhodné tarify pro rodinu)
  • notebook
  • stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3 jídel, večeře)
  • stravenkový paušál (je další součástí čisté mzdy)
  • káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
  • denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
  • zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
  • hlídaná kolárna pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
  • firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
  • slevy na divadelní představení či sportovní utkání
  • dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího