Asistentka vedení společnosti s NJ

Jméno/Firma
Globus ČR, v.o.s.
Pracoviště
Kostelecká 822/75, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
3. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.

Hodila by se nám Asistentka vedení společnosti s plynulou znalostí němčiny, která bude součástí týmu asistentek vedení společnosti. Na této pozici budete zodpovědní za plánování kalendáře jednatele, organizaci schůzek a koordinaci aktivit v rámci oddělení. Vaším úkolem bude připravovat potřebné podklady, provádět zápisy ze schůzek a vést docházku svěřeních oddělení.

Budete organizovat týmové porady, kvartální týmové schůzky, spravovat agendu, tvořit pozvánky a zápisy, a spravovat obsah i strukturu intranetových stránek. Vaše role bude také zahrnovat správu docházkového systému, zajištění vybavení kanceláří a pracovních pomůcek a pravidelné reportování dat nadřízenému. Rovněž budete zajišťovat tlumočení a překlady, spravovat datovou schránku a zpracovávat faktury.

Úzce budete spolupracovat s vedením i jinými odděleními na zajištění hladkého průběhu všech procesů. Hledáme někoho, kdo má zkušenosti s administrativní prací, je pečlivý, organizovaný a umí efektivně řídit svůj čas. Nutností je znalost německého jazyka na profesionální úrovni.


Práce je možné také na částečný úvazek 6h/týdně!

Férová mzda a řada dalších benefitů

- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- možnost home office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %


Fajn, že jste dočetl/a až jsem. Teď už jen stačí poslat nám svůj životopis.