Asistent / Administrátor nabídek/přípravy - pozemní stavby Brno (m/ž)
O pozici
Pracovní nabídka
Jako technologický koncern evropského formátu poskytující služby v oblasti stavebnictví se každoročně celosvětově podílíme na tisících staveb tím, že soustředíme ty správné lidi, stavební materiály a stroje ve správném čase, na správném místě. Bez týmové spolupráce - napříč geografickými hranicemi a oblastmi - by to nebylo možné. Když naši zaměstnanci převezmou iniciativu a odpovědnost, a přitom všichni táhnou za jeden konec pomyslného provazu, pak jsou možnosti nekonečné - i vzhledem k osobní kariéře.
Staňte se součástí našeho týmu!
Hledáme angažované, kvalifikované a inovativní zaměstnance se sociální kompetencí. Jako atraktivní zaměstnavatel nabízí koncern rozmanité oblasti nasazení, dalšího vzdělávání a kariéry, a to na lokální i mezinárodní úrovni.
Těšíme se na to, že Vás budeme mít možnost poznat!
Co Vás čeká:
- spolupráce s přípraváři staveb
- podílení se na zpracování poptávek a cenových nabídek
- administrativní vedení příslušné dokumentace
- práce v týmu
- možnost zaučení na samostatného přípraváře / kalkulanta
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- minimálně SŠ vzdělání technického zaměření
- samostatnost a pečlivost
- schopnost plnit včas zadané úkoly, ochotu učit se novým věcem
- dobrou znalost PC (Excel, Word, MS Project)
- pozitivní a proaktivní přístup k řešení problémů
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí stabilní a silné nadnárodní společnosti
- motivační platové ohodnocení
- možnost seberealizace a další profesní rozvoj
- profesní školení a vzdělávací kurzy dle individuálních potřeb
- jazykové vzdělávání, týden dovolené navíc, přátelský pracovní kolektiv
- firemní akce (teambuilding)
- služební telefon, služební notebook samozřejmostí
- výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
- příspěvek na stravování - stravenkový paušál
- MultiSport Karta