Administrativní pracovník/pracovnice na recepci Urgentního příjmu
O pozici
Co u nás budete dělat:
zajišťovat bezproblémový chod recepce
jednoduchou administrativní činnost
zadávat pacienty do systému a kontrolovat jejich identifikační údaje
zapisovat do vyvolávacího systému příslušné ambulance a objednávat pacienty
Co vám můžeme nabídnout:
práci na hlavní pracovní poměr
plný či částečný úvazek
třísměnný provoz nebo 12hodinové směny, dle vašich časových možností (jedná se o pravidelné střídání i s nočními směnami)
5 týdnů dovolené, 3 dny Sickdays
dotované parkování v parkovacím domě v areálu nemocnice, dotované stravování v zaměstnanecké jídelně, dětskou skupinu Veselé Žabičky, benefitní kartu Můj UP (příspěvky na rekreaci, sportovní aktivity, nákupy...), příspěvek na penzijní pojištění a další finanční benefity dle kolektivní smlouvy atp.
nástup možný ihned, nebo dle dohody
Co od vás očekáváme:
dobré komunikační schopnosti (zeptat se, umět poradit, pomoci)
příjemné a profesionální vystupování
pozitivní přístup k práci, ochotu a samostatnost
znalost práce na PC
orientace v nemocničním prostředí výhodou
pozice je vhodná i pro absolventy, rádi vás vše naučíme