asistentka provozu
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Architektonické studio (10-15 osob) hledá asistentku provozu kanceláře. Základem je zpracování podkladů pro účetnictví, pro mzdy, fakturace, tvorba cenových nabídek (dle vzoru) a nabídek na veřejné zakázky, přehled o stavu zakázek, asistence při tvorbě Smluv o dílo, obchodní a firemní komunikace, nákup kancelářských potřeb, asistence jednateli.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Ukončené středoškolské vzdělání ekonomického směru, tj. základní účetní znalosti, znalost MS Office, angličtina pro jednoduchou komunikaci a pracovitost.
Výhodou bude, pokud budete umět
Zkušenosti se zajišťováním chodu podobné firmy. Pracovitost.
Co vám můžeme nabídnout
Příjemný kolektiv, krásné prostředí, možnost osobního růstu, firemní mobil.