Asistent/-ka vedení společnosti
O pozici
Pracovní nabídka
Rád/-a získávám nové vědomosti a poznatky a zavádím je do praxe. Jsem proaktivní, rád/-a pracuji samostatně. Umím přemýšlet komplexně a logicky a takové jsou i moje výstupy. Organizační schopnosti, lehkost v komunikaci, spolupráce...mluvíme o Vás? Našli jste se v tom?... Perfektní! To je ideální základ pro práci, kterou nabízíme! My jsme Rail Cargo Operator – CSKD, kombinovanou dopravu děláme fakt dlouho, baví nás to a za námi stojí skupina Rail Cargo Group, která je součástí koncernu ÖBB. Na Praze 3 máme administrativní budovu, kde sedí i naši páni jednatelé a HR Managerka, kteří potřebují ulehčit svoji práci a spolupracovat s někým, komu mohou důvěřovat a spolehnout se.
Today. Tomorrow. Together. Join us - we are #RAILCORE
Je to pro Vás zajímavé? Tak mrkněte, o čem to je...
Zvídavá a samostatná ASISTENTKA s přesahem do HR
Co budete na této pozici dělat?
- Poskytovat administrativní podporu dvěma jednatelům.
- Připravovat prezentace, zprávy a podklady pro jednání a zápisy z porad.
- Komunikovat s interními i externími partnery a dodavateli v Čechách i zahraničí.
- Koordinovat a organizovat schůzky, cestovní plány a události.
- Facilitovat a koordinovat aktivity jednotlivých týmů v rámci celopodnikových úkolů (audity, výkazy, reporty, formality) a zpracovávat administrativní agendu z toho vyplývající.
- Podílet se na projektech a dalších úkolech dle potřeby.
- Spolupracovat s HR Managerkou na správě personální agendy, včetně náborů, benefitů, školení a rozvoje zaměstnanců.
- Řešit administrativní úkoly spojené s pracovněprávní dokumentací a HR reportingem.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, což ÖBB, Rakouské spolkové dráhy, prostě jsou.
- Odpovídající mzdové ohodnocení, které částečně ovlivňujete i svým vlastním výkonem (kvartální odměny). K tomu každoroční navyšování mzdy + 13. mzda navíc.
- Stravenky, které Vám udělají více až o 3.000,-Kč čistého měsíčně.
- 5 týdnů dovolené - odpočívat je potřeba ,).
- Indispoziční volno 2 dny p.a.
- Řadu dalších výhod a benefitů, např. Multisport karta plně hrazená zaměstnavatelem, nebo volnočasovky Edenred či příspěvek na penzijní/životní připojištění.... + další milé drobnosti.
- Máte-li zájem se vzdělávat, nabízíme Vám možnost účastnit se jazykových kurzů nebo využívat online vzdělávací systém SEDUO.
- Pracovní dobu - klasika po-pá – 40h/týden, pružný režim.
- Práci z domova 50/50.
Co od Vás očekáváme?
- Vzdělání v oboru management, ekonomie, právo nebo personalistika.
- Zkušenost s obdobnou pozicí nebo činnostmi.
- Schopnost bezproblémově komunikovat v němčině (úroveň C1) a současně i v angličtině (úroveň B2).
- Výbornou znalost MS Office - Word, PowerPoint, Excel => nadstavba Power BI je výhodou.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
- Zvídavost, komplexní a logické myšlení, zodpovědný přístup.
- Skvělé organizační a komunikační schopnosti, pečlivost a důslednost.
Jestliže Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Slibujeme, že ho projdeme a budeme reagovat.
Kdo jsme a co je kombinovaná doprava můžete najít na našich webových stránkách www.railcargo.com
Je naší povinností Vás informovat, že Vaše osobní údaje, které nám sdělíte v souvislosti se zájmem o námi nabízenou pozici, nebudou dále předávány třetím stranám a budou zpracovávány pouze v rozsahu nezbytně nutném pro účely tohoto výběrového řízení. Vaše osobní údaje mohou být dále zpracovávány pouze po udělení souhlasu, anebo v případě uzavření pracovněprávního vztahu v souladu s nařízením o ochraně osobních údajů.