Asistent/-ka vedení společnosti

Jméno/Firma
Rail Cargo Operator - CSKD s.r.o.
Pracoviště
Žerotínova 1132/34, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
5. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Rád/-a získávám nové vědomosti a poznatky a zavádím je do praxe. Jsem proaktivní, rád/-a pracuji samostatně. Umím přemýšlet komplexně a logicky a takové jsou i moje výstupy. Organizační schopnosti, lehkost v komunikaci, spolupráce...mluvíme o Vás? Našli jste se v tom?... Perfektní! To je ideální základ pro práci, kterou nabízíme! My jsme Rail Cargo Operator – CSKD, kombinovanou dopravu děláme fakt dlouho, baví nás to a za námi stojí skupina Rail Cargo Group, která je součástí koncernu ÖBB. Na Praze 3 máme administrativní budovu, kde sedí i naši páni jednatelé a HR Managerka, kteří potřebují ulehčit svoji práci a spolupracovat s někým, komu mohou důvěřovat a spolehnout se.

Today. Tomorrow. Together. Join us - we are #RAILCORE

Je to pro Vás zajímavé? Tak mrkněte, o čem to je...

Zvídavá a samostatná ASISTENTKA s přesahem do HR

Co budete na této pozici dělat?

  • Poskytovat administrativní podporu dvěma jednatelům.
  • Připravovat prezentace, zprávy a podklady pro jednání a zápisy z porad.
  • Komunikovat s interními i externími partnery a dodavateli v Čechách i zahraničí.
  • Koordinovat a organizovat schůzky, cestovní plány a události.
  • Facilitovat a koordinovat aktivity jednotlivých týmů v rámci celopodnikových úkolů (audity, výkazy, reporty, formality) a zpracovávat administrativní agendu z toho vyplývající.
  • Podílet se na projektech a dalších úkolech dle potřeby.
  • Spolupracovat s HR Managerkou na správě personální agendy, včetně náborů, benefitů, školení a rozvoje zaměstnanců.
  • Řešit administrativní úkoly spojené s pracovněprávní dokumentací a HR reportingem.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, což ÖBB, Rakouské spolkové dráhy, prostě jsou.
  • Odpovídající mzdové ohodnocení, které částečně ovlivňujete i svým vlastním výkonem (kvartální odměny). K tomu každoroční navyšování mzdy + 13. mzda navíc.
  • Stravenky, které Vám udělají více až o 3.000,-Kč čistého měsíčně.
  • 5 týdnů dovolené - odpočívat je potřeba ,).
  • Indispoziční volno 2 dny p.a.
  • Řadu dalších výhod a benefitů, např. Multisport karta plně hrazená zaměstnavatelem, nebo volnočasovky Edenred či příspěvek na penzijní/životní připojištění.... + další milé drobnosti.
  • Máte-li zájem se vzdělávat, nabízíme Vám možnost účastnit se jazykových kurzů nebo využívat online vzdělávací systém SEDUO.
  • Pracovní dobu - klasika po-pá – 40h/týden, pružný režim.
  • Práci z domova 50/50.

Co od Vás očekáváme?

  • Vzdělání v oboru management, ekonomie, právo nebo personalistika.
  • Zkušenost s obdobnou pozicí nebo činnostmi.
  • Schopnost bezproblémově komunikovat v němčině (úroveň C1) a současně i v angličtině (úroveň B2).
  • Výbornou znalost MS Office - Word, PowerPoint, Excel => nadstavba Power BI je výhodou.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Zvídavost, komplexní a logické myšlení, zodpovědný přístup.
  • Skvělé organizační a komunikační schopnosti, pečlivost a důslednost.

Jestliže Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Slibujeme, že ho projdeme a budeme reagovat.

Kdo jsme a co je kombinovaná doprava můžete najít na našich webových stránkách www.railcargo.com

Je naší povinností Vás informovat, že Vaše osobní údaje, které nám sdělíte v souvislosti se zájmem o námi nabízenou pozici, nebudou dále předávány třetím stranám a budou zpracovávány pouze v rozsahu nezbytně nutném pro účely tohoto výběrového řízení. Vaše osobní údaje mohou být dále zpracovávány pouze po udělení souhlasu, anebo v případě uzavření pracovněprávního vztahu v souladu s nařízením o ochraně osobních údajů.