HR Specialistka / Personalistka + administrativní pracovnice
O pozici
Pracovní nabídka
Co říká Automyčka Express s.r.o. o pozici
Na pozici HR Specialistky do Automyčky Express hledáme samostatnou kolegyni, která zvládá administrativu, umí jednat a organizovat lidi, zvládne nábor nových zaměstnanců a administrativní činnost s tím spojenou a přitom je pečlivá a zorganizovaná.
Okruh odpovědností zahrnuje především:
• Nábor nových cleanerů a administrativa s tím spojená
• Vedení personální agendy (nástup a výstup zaměstnanců)
• Příprava pracovněprávních dokumentů
• Základní legislativa v oblasti BOZP a PO
• Administrativa (Back Office) a reporting
• Spolupráce s účetním oddělením
Co od vás požadujeme?
• SŠ vzdělání zakončené maturitou
• Organizační a komunikační dovednosti,
• Samostatnost a zodpovědnost, flexibilita
• Dobrá znalost sady MS Office
• Aktivní řidička
• Znalost anglického / německého jazyka výhodou
• Zkušenost s řízením mladého týmu lidí
• Výhodou jsou zkušenosti z provozu řetězců služeb či maloobchodu
Co vám za to nabízíme?
• Nadprůměrné finanční ohodnocení v závislosti na Vašich výkonech.
• Po zapracování nový služební vůz i k soukromému využití.
• Výborně dopravně dostupnou práci v širším centru Prahy, s výhodami nákupních center.
• Mladý a příjemný tým lidí, kde máte skvělou šanci na růst a seberealizaci.
• Po zapracování plat až 50.000,- + bonusy