Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo rada/odborný rada oddělení ekonomicko provozní pracoviště Ústí nad Labem (ID 256/30110878)
O pozici
Č.j.: KHSUL 52012/2024
Ústí nad Labem 18. 10. 2024
Ředitel Krajské hygienické stanice Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f), zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada/odborný rada v Krajské hygienické stanici Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem, v odboru ekonomicko správním, oddělení ekonomicko provozním, s pracovištěm Ústí nad Labem, Moskevská 1531/15, 400 01 Ústí nad Labem.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby
37 Veřejné investování a zadávání veřejných zakázek.
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek za používání různých druhů zadávacích řízení;
Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně zajištění realizace zakázky výběrem nejvhodnějšího dodavatele při dodržení stanovených postupů;
Zajišťování technické správy, údržby a oprav majetku KHS (technické zařízení, budovy apod.) včetně jejich efektivního využívání.
Na služebním místě jsou vykonávány činnosti zařazené do první kategorie podle míry výskytu faktorů, které mohou ovlivnit zdraví zaměstnanců, a jejich rizikovosti pro zdraví podle § 37 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
2. Údaje o složkách platu
Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 12. platové třídy.
2.1 Platový tarif
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 27.650 Kč do 40.740 Kč.
Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).
2.2 Osobní příplatek
Rozpětí od 1 383 Kč do 6 111 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.
Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 50 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu, a u tzv. vynikajících, všeobecně uznávaných odborníků do částky odpovídající 100 %.
2.3 Odměny
Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu.
3. Údaje o podmínkách výkonu služby
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Na služebním místě jsou vykonávány činnosti, pro jejichž výkon je nezbytné uzavření dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených státnímu zaměstnanci k vyúčtování.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. prosince 2024.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
4. Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 11. listopadu 2024, tj. v této lhůtě
doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Krajská hygienická stanice Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem, Moskevská 15, 400 01 Ústí nad Labem,
podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-podatelna@khsusti.cz, nebo
podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 8p3ai7n.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo R/OR 256“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
5. Podmínky účasti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
a) je státním občanem České republiky[1], občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru[2] [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
b) dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
c) je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě][3],
d) je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě][4],
e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. nejméně vysokoškolského vzdělání v bakalářském studijním programu [5],
f) má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě][6].
2. splňuje jiný požadavek stanovený podle § 25 odst. 5 písm. a) zákona služebním předpisem - Služební předpis ředitele KHS UL č. 1/2024, o stanovení požadavků na služební místa v KHS UL č. j. KHSUL 18019/2024, kterým je požadavek na ŘP sk. B[7].
6. Další povinné přílohy
K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis[8],
b) motivační dopis.
7. Údaje o pohovoru a písemné zkoušce
Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.
JUDr. Mgr. Vladimír Možíšek, LL.M. ředitel Krajské hygienické stanice Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem
v z. Mgr. Roman Šťastný