Metodik/metodička

Jméno/Firma
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Pracoviště
Květná 504/15, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Právo
Vytvořeno
6. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oblasti práva, technologie potravin, zemědělství, veterinární péče, hygieny, stravovacích služeb, chemie, přírodních věd, lékařství
  • znalost anglického jazyka, německého jazyka nebo francouzštiny alespoň na 1. stupni znalosti cizího jazyka pro standardizované jazykové zkoušky stanovené rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy[1]
  • výborná znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel)
  • preciznost, komunikační schopnosti
  • výborné prezentační dovednosti
  • trestní bezúhonnost

Vítány jsou:

  • vzdělání v oblasti práva
  • orientace v oblasti potravinového práva
  • znalosti a zkušenosti z oblasti výkonu kontroly podle zákona o kontrole, znalosti procesních postupů v rámci kontrolního řízení, praktické zkušenosti s dokumentací kontrolních zjištění
  • zkušenosti s používáním, případně i uživatelským testováním a rozvojem informačních systémů
  • zkušenosti s prováděním auditů
  • schopnost analytického myšlení a samostatného řešení problémů, komunikativnost, aktivní přístup a schopnost týmové práce

Stručný popis činnosti:

  • metodické řízení kontrolní činnosti SZPI
  • implementace právních předpisů týkajících se obecných postupů při výkonu kontroly a potravinového práva (zejména aplikace zákona č. 255/2012 Sb., zákona č. 146/2002 Sb., zákona č. 110/1997 Sb. a nařízení (EU) 2017/625)
  • zpracování vnitřních předpisů a metodických pokynů pro kontrolní postupy SZPI
  • metodické vedení inspektorů, organizace porad a školení, zpracování edukačních materiálů
  • analýza výsledků kontrolní činnosti
  • prezentace výsledků kontrolní činnosti SZPI, zpracování materiálů pro odborné a populární články
  • komunikace s profesními sdruženími a asociacemi
  • podílení se na rozvoji a testování informačního systému IS KOPR (IS pro kontrolní, laboratorní a právní činnost

Pracovní podmínky a benefity:

  • pracovní poměr na dobu určitou-zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
  • platové ohodnocení podle příslušných právních předpisů (13. platová třída)
  • po zapracování osobní příplatek dle schopností
  • pružná pracovní doba
  • po zapracování možnost částečného výkonu práce z domova
  • 5 týdnů dovolené za kalendářní rok
  • zdravotní volno
  • příspěvek na stravování formou stravenek
  • příspěvek z FKSP
  • příspěvek na jazykové vzdělávání
  • možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu
  • zajímavá práce, přátelský kolektiv a příjemné a moderní pracovní prostředí

Termín nástupu: prosinec 2024/leden 2025

Místo výkonu práce: Ústřední inspektorát SZPI, Květná 15, Brno

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte do 20. 11. 2024 přes tlačítko odpovědět.

Bližší informace o nakládání s osobními údaji pro účel výběrových řízení naleznete na http://www.szpi.gov.cz/gdpr-informacni-povinnost.aspx

Případné dotazy zodpoví:

Ing. Kateřina Pavelková, Vedoucí oddělení metodiky II, Ústřední inspektorát, Tel. 731 426 527

Informace o možnostech slaďování rodinného, osobního a pracovního života s výkonem státní služby

V souladu se služebním předpisem náměstka ministra vnitra pro státní službu č. 3/2019 k vytváření podmínek pro sladění rodinného a osobního života státních zaměstnanců s výkonem služby služební úřad vytváří podmínky pro sladění rodinného a osobního života státních zaměstnanců s výkonem státní služby. Za uvedeným účelem služební úřad rozhoduje zejména o:

  • povolení pružné služební doby
  • jiném rozvržení služební doby než stanovené ve služebním úřadě
  • kratší služební době
  • výkonu státní služby z jiného místa
  • neplaceném služebním volnu


[1] Splnění tohoto požadavku se dokládá originálem nebo úředně ověřenou kopií vysvědčení/osvědčení nebo jiného dokladu prokazujícího dle Seznamu standardizovaných jazykových zkoušek úroveň znalosti cizího jazyka.