PRÁCE Z DOMOVA - Specialista zákaznické péče v oblasti mobility a delivery ????????????
O pozici
Pracovní nabídka
????Bavilo by Tě pracovat pro přední evropskou superaplikaci, která poskytuje služby v oblasti mobility, mikromobility a delivery?
????Pokud mluvíš plynule česky a Tvá angličtina je dostatečná na to, abys zvládl/a systém školení v anglickém jazyce, připoj se k našemu nejnovějšímu projektu a staň se součástí dynamické a známé značky, která působí ve více než 45 zemích světa.
Pokud nemáš předchozí zkušenosti, rádi Tě zaškolíme. V naší globální společnosti navíc můžeš profesně vyrůst.
Školení startujeme už na přelomu listopadu a prosince.
CO TI ZA TVOJÍ PRÁCI NABÍZÍME:
- motivující mzdu až 35 000 Kč
- první smlouvu na rok, následně možnost prodloužení
- práci na plný úvazek - HOMEOFFICE
- 5 týdnů dovolené
- stravenky ve výši 120 Kč za každou odpracovanou směnu
- zvýhodněné telefonní tarify pro Tebe i rodinné příslušníky
- propracované plně hrazené školení
- super tým, kde se k sobě chováme otevřeně a s respektem
- možnost kariérního růstu (počítáme s postupným rozšířením týmu, které s sebou přinese zajímavé nové role)
- karty Multisport
- firemní snídaně a mnoho dalšího
- Kompenzace nákladů při práci z domova
JAK BY MĚL VYPADAT NÁŠ NOVÝ KOLEGA/KOLEGYNĚ?
- umíš anglicky na úrovni B1-B2
- rád/a komunikuješ, dokážeš se zaměřit na detail a zákaznickou zkušenost, jsi empatický/á
- jsi časově flexibilní (naše zákaznická podpora běží 24/7, občas Tě tedy potká noční nebo víkendová směna - práce se určitě hodí i pro noční sovy ????)
- základní práce s počítačem Ti není cizí
JAKÁ BY BYLA TVÁ ROLE V TELEPERFORMANCE?
Přijímání dotazů a podnětů od uživatelů aplikace formou různých komunikačních kanálů (telefon ☎, helpdesk ????, zprávy z aplikace ???? a livechat ????)
Administrativní zpracování přijatých požadavků, případná eskalace na další části týmu.
ostatní úkony, dle potřeb projektu
Zaujala Tě naše nabídka nebo Ti chybí nějaká podstatná informace? Neváhej nás kontaktovat!