PRÁCE Z DOMOVA - Specialista zákaznické péče v oblasti mobility a delivery ????????????

Jméno/Firma
Teleperformance Česká republika
Pracoviště
Jindřichův Hradec
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
6. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

????Bavilo by Tě pracovat pro přední evropskou superaplikaci, která poskytuje služby v oblasti mobility, mikromobilitydelivery?

????Pokud mluvíš plynule česky a Tvá angličtina je dostatečná na to, abys zvládl/a systém školení v anglickém jazyce, připoj se k našemu nejnovějšímu projektu a staň se součástí dynamické a známé značky, která působí ve více než 45 zemích světa.

Pokud nemáš předchozí zkušenosti, rádi Tě zaškolíme. V naší globální společnosti navíc můžeš profesně vyrůst.

Školení startujeme už na přelomu listopadu a prosince.

CO TI ZA TVOJÍ PRÁCI NABÍZÍME:

  • motivující mzdu až 35 000 Kč
  • první smlouvu na rok, následně možnost prodloužení
  • práci na plný úvazek - HOMEOFFICE
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky ve výši 120 Kč za každou odpracovanou směnu
  • zvýhodněné telefonní tarify pro Tebe i rodinné příslušníky
  • propracované plně hrazené školení
  • super tým, kde se k sobě chováme otevřeně a s respektem
  • možnost kariérního růstu (počítáme s postupným rozšířením týmu, které s sebou přinese zajímavé nové role)
  • karty Multisport
  • firemní snídaně a mnoho dalšího
  • Kompenzace nákladů při práci z domova

JAK BY MĚL VYPADAT NÁŠ NOVÝ KOLEGA/KOLEGYNĚ?

  • umíš anglicky na úrovni B1-B2
  • rád/a komunikuješ, dokážeš se zaměřit na detail a zákaznickou zkušenost, jsi empatický/á
  • jsi časově flexibilní (naše zákaznická podpora běží 24/7, občas Tě tedy potká noční nebo víkendová směna - práce se určitě hodí i pro noční sovy ????)
  • základní práce s počítačem Ti není cizí

JAKÁ BY BYLA TVÁ ROLE V TELEPERFORMANCE?

Přijímání dotazů a podnětů od uživatelů aplikace formou různých komunikačních kanálů (telefon ☎, helpdesk ????, zprávy z aplikace ???? a livechat ????)

Administrativní zpracování přijatých požadavků, případná eskalace na další části týmu.

ostatní úkony, dle potřeb projektu

Zaujala Tě naše nabídka nebo Ti chybí nějaká podstatná informace? Neváhej nás kontaktovat!