CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
O pozici
- Nechceš stereotyp v práci?
- Nechceš sedět za pásem?
- Zajímají tě mobilní aplikace?
- Loterijní průmysl?
- Ruleta, poker aj.?
Tak právě pro tebe tady máme pracovní příležitost v moderním prostředí a ve stabilní společnosti.
Koho hledáme?
Komunikativního člověka, který bude pro naše zákazníky na telefonu, e-mailu a chatu.
Žádné aktivní obvolávání zákazníků, nabízení produktů a služeb, ale pouze vyřizování příchozích požadavků zákazníků.
Práce obnáší technickou podporu online produktů a poboček spol. Synot Tip.
A také hledáme někoho, komu nebude vadit nějaká ta administrativa a zpracování reportů :)
Bude ti stačit:
SŠ vzdělání ukončené maturitou.
Dobré komunikační dovednosti.
Znalosti práce s PC a internetem na uživatelské úrovni.
Přehled ve sportovním, společenském dění a znalost kursového sázení je určitě výhodou.
· Ochota pracovat ve směnném provozu (8h směny v rozmezí 8:00 - 24:00) včetně víkendů a svátků.
Schopnost týmové spolupráce a loajalitu.
Na co se u nás můžete těšit?
Zázemí a jistota stabilní společnosti, která je součástí silné nadnárodní skupiny.
Příjemné pracovní prostředí.
Pestré závodní stravování (každý den výběr ze tří výborných jídel).
23 dnů dovolené.
Zvýhodněné rekreační pobyty v resortech skupiny Synot.
Parkování v bezprostřední blízkosti firmy.
Zvýhodněné pojištění.
Karta Multisport
Rádi tě poznáme osobně.